از زمان انتشار نسخه ای از بازی Donkey Kong برای کنسول وی یو در سال ۲۰۱۳، نسخه دیگری از این عنوان منتشر نشد. اما به تازگی آقای رجی فیس-ام، مدیر شرکت نینتندو در مصاحبه اخیر خود به نوعی از ساخت نسخه جدید عنوان Donkey Kong برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است. علاوه بر سال ۲۰۱۷ که […]

احتمالا در سال ۲۰۱۸ شاهد نسخه جدید عنوان Donkey Kong خواهیم بود

از زمان انتشار نسخه ای از بازی Donkey Kong برای کنسول وی یو در سال ۲۰۱۳، نسخه دیگری از این عنوان منتشر نشد. اما به تازگی آقای رجی فیس-ام، مدیر شرکت نینتندو در مصاحبه اخیر خود به نوعی از ساخت نسخه جدید عنوان Donkey Kong برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است.

علاوه بر سال ۲۰۱۷ که شاهد انتشار نسخه های جدیدی از فرانچایزهای Splatoon ،Super Mario و  Legend of Zelda بوده ایم، سال ۲۰۱۸ سال بسیار شلوغی برای کنسول نیتندو سوییچ می باشد و مطمئنا شرکت نیتندو برای فرانچایز های محبوب خود برنامه های بسیاری خواهد داشت. اما شاید یکی دیگر از عناوین مورد انتظار کاربران عنوان  Donkey Kong باشد که از سال ۲۰۱۳ تا به حال نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است. حال به تازگی  آقای رجی فیس-ام، مدیر شرکت نینتندو در مصاحبه اخیر خود ضمن اشاره به این نکته که آن ها سعی دارند تجربه جدیدی را به کاربران منتقل کنند به نوعی از ساخت نسخه جدید این عنوان برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است:

ما به دنبال تکرار تجربه های قدیمی با یک فرانچایز نیستیم و سعی می کنیم تا ویژگی و تجربه جدیدی را به گیم پلی بازی اضافه کنیم تا کاربر پس از تجربه آن بگوید ” واو من هرگز چنین تجربه ای از این بازی نداشته ام” حال می خواهد این تجربه بازی Metroid باشد یا Donkey Kong.

البته شاید آقای رجی فیس-ام نام عنوان Donkey Kong را تصادفی بیان کرده باشد اما از آن جایی که اخیرا نسخه جدید عنوان Metroid در ماه سپتامبر منتشر شد بعید نیست که در سال ۲۰۱۸ شاهد نسخه جدیدی از عنوان Donkey Kong باشیم. با توجه به موفقیت عناوین دیگر کنسول نینتندو سوییچ از جمله Metroid: Samus Returns و عناوین The Super Mario و Legend of Zelda که هر دو نمرات بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کرده اند؛ نه فقط به خاطر شخصیت های فوق العاده بلکه به خاطر باز سازی شگفت انگیز گیم پلی یعنی گشت و گذار در بازی، پارکور و تعامل با دنیای شگفت انگیز و زیبای اطراف آن، می توان اطمینان یافت که نسخه جدید عنوان Donkey Kong نیز در صورت عرضه تجربه بی نقصی را ارائه می دهد؛ اگرچه ممکن است گاهی اوقات انتظارات بسیار بالا در نهایت باعث نا امیدی شود.

منبع متن: gamefa