به تازگی جدیدترین بروزرسانی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده است . برای کسب و مشاهده جزئیات و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. هم اکنون جدیدترین بروزرسانی کنسول پلی استیشن ۴ با شماره ۵٫۰۱ منتشر شده است که مثل دیگر بروزرسانی‌های جزئی این کنسول، تغییرات زیاد و مهمی را در آن اعمال نخواهد […]

بروزرسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد

به تازگی جدیدترین بروزرسانی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده است . برای کسب و مشاهده جزئیات و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هم اکنون جدیدترین بروزرسانی کنسول پلی استیشن ۴ با شماره ۵٫۰۱ منتشر شده است که مثل دیگر بروزرسانی‌های جزئی این کنسول، تغییرات زیاد و مهمی را در آن اعمال نخواهد کرد. مثل همیشه، این بروزرسانی در عملکرد پایداری کنسول پلی استیشن ۴ تاثیر خواهد داشت و بهتر است تا کاربران برای دانلود آن اقدام کنند.

ماه گذشته، بروزرسانی شماره ۵ این کنسول منتشر شد و تغییرات کاربردی و مهمی را به همراه داشت. این بروزرسانی تغییراتی از قبیل مدریت آسان تر و بهتر سیستم دوستان کاربران، پایداری عملکرد ویژگی Broadcast ، مدیریت صحیح تر سیستم اعلان‌ها، پویا تر شدن روابط کاربری بخش پیام‌ها و مسابقات تیمی را در این کنسول اعمال کرد.

برای دریافت بروزرسانی شماره ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴، باید به قسمت تنظیمات کنسول رفته و گزینه جستجو برای دریافت جدیدترین بروزرسانی را انتخاب کنید. هر چند با روشن شدن کنسول بعد از انتشار این آپدیت، پیام انتشار بروزرسانی سیستمی جدید برای کاربران به نمایش گذاشته خواهد شد و به صورت خودکار به لیست دانلود‌ ها اضافه خواهد شد.

منبع متن: gamefa