Hitman: Game of the Year Edition

چند هفته پیش، شرکت IO Interactive به طرفداران سری بازی Hitman قول داد که به زودی یک خبر بزرگ درباره این سری را با آن‌ها در میان می‌گذارد، عده‌ای از طرفداران نیز تصور کردند که این خبر ممکن است مربوط به معرفی یک فصل داستانی جدید برای این بازی باشد، هر چند این نظریه اشتباه بود و روز پیش ما در عوض شاهد معرفی یک نسخه کامل از بازی Hitman تحت نام Hitman: Game of the Year Edition بودیم.

به گرازش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFtech این نسخه از بازی علاوه بر تمامی محتوای موجود در فصل اول، شامل چند محتوای تازه از جمله یک بخش داستانی جدید و لباس‌ها و اسلحه‌های جدید نیز خواهد بود که لیست کامل آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

_ Hitman: The Complete first Season
_ Patient Zero" Campaign" (جدید)
_ Clown Suit and themed weapon (جدید)
_ Raven Suit and themed weapon (جدید)
_ Cowboy Suit and themed weapon (جدید)
_ 3themed Escalation Contracts (جدید) 

بخش داستانی جدید بازی، همان‌طور که متوجه شدید Patient Zero نام دارد. در این بخش، شما می‌توانید به تمامی چهار مکان موجود در فصل اول بازگردید، که البته اکنون کمی فرق کرده‌اند. پس از رخ دادن یک سری اتفاقات که با محتوای داستانی فصل یک ارتباط دارد، مامور 47 متوجه می‌شود که یک ویروس قرار است در بخش‌هایی از جهان آزاد شود، او باید با زمان‌بندی دقیق و استراتژی‌های هوشمندانه جلوی این اتفاق را بگیرد. 

این بخش داستانی 4 مرحله دارد و شما را به مکان‌های مختلفی می‌برد که در فصل یک نیز شاهد آن بودید، با این تفاوت که اکنون عناصر گیم‌پلی در آن‌ها دوباره طراحی شده و ده‌ها لباس برای استتار، شخصیت‌ها و چالش‌های جدید و بسیاری چیز‌های دیگر به آن اضافه شده است. علاوه بر این موسیقی‌های جدیدی نیز برای هر منطقه توسط آهنگ‌ساز فصل اول یعنی شخص "نیلز بای نیلسن" ( Niels Bye Nielsen) ساخته شده‌ است.

همچنین سازندگان ویژگی‌هایی از نسخه مخصوص XBox One X این عنوان را اعلام کرد‌ه‌اند از جمله توانایی اجرای بازی با رزولوشن 4K و فریم‌ریت بیشتر نسبت‌ به نسخه‌های دیگر کنسول‌ها و ارتقای سیستم نورپردازی بازی. (اطلاعات کامل این نسخه در وب‌سایت XBox اعلام خواهد شد.) 

یک پچ بزرگ برای دیگر پلتفرم‌ها نیز در تاریخ 16 آبان منتشر خواهد شد که شامل ویژگی‌های بسیاری است از جمله تغییراتی در UI و منوهای بازی که قرار است به شما اجازه دهند چیزی که دنبال آن هستید را راحت‌تر بیابید و همچنین ویژگی‌های تازه در بخش Contract Mode، که به شما اجازه می‌دهند محبوب ترین Contract ها را پیدا کنید و البته ابزار‌هایی تازه برای طراحی این بخش، از جمله مکانیک‌هایی جدید برای قابلیت استتار کردن و یا مجبور کردن بازیکنان برای استفاده از یک راه خروج مشخص.

Hitman: Game of the Year Edition با قیمت 60 دلار در تاریخ 16 آبان امسال برای PS4، XOne و PC منتشر خواهد شد. قابل ذکر است که اگر شما صاحب فصل یک بازی هستید این می‌توانید با پرداخت 20 دلار بازی خود را به نسخه GOTY ارتقا دهید. شما می‌توانید تریلر Hitman: Game of the Year Edition را در زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD _ دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame