بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در فاز دسترسی زودتر از هنگام قرار دارد ولی با این وجود، فوق‌العاده عمل کرده و رکوردهای مختلفی را جا به جا کرده است. همان طور که مستحضر هستید نسخه مربوط به اکس‌باکس وان این بازی نیز قرار است عرضه شود و حال سازندگان […]

عرضه نسخه فیزیکی PUBG برای اکس‎‌باکس وان تائید شد

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در فاز دسترسی زودتر از هنگام قرار دارد ولی با این وجود، فوق‌العاده عمل کرده و رکوردهای مختلفی را جا به جا کرده است. همان طور که مستحضر هستید نسخه مربوط به اکس‌باکس وان این بازی نیز قرار است عرضه شود و حال سازندگان تائید کرده‌اند که این نسخه به صورت فیزیکی نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه E3 2017 بود که اعلام شد PlayerUnknown’s Battlegrounds به صورت یک بازی انحصاری کنسولی برای اکس‌باکس وان در اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز هم تاریخ عرضه دقیق این بازی برای کنسول مایکروسافت مشخص نیست ولی به تازگی حساب رسمی توییتر این بازی مشخص کرده که علاقه مندان می‌توانند نسخه فیزیکی این بازی را تهیه کنند پس این بازی تماماً به صورت دیجیتالی عرضه نخواهد شد و یک نسخه فیزیکی نیز دارد.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت هم سخت در تلاش است تا مدت زمانی که این بازی در انحصار کنسول اکس‌باکس وان می‌ماند را افزایش دهد و کاری کند که این بازی دیرتر روی پلی‌استیشن ۴ یا احیاناً پلتفرم‌های دیگر عرضه شود. استودیوی سازنده بازی یعنی بلوهول (Bluehole) این اخبار را تائید یا تکذیب نکرده که همین مسئله باعث می‌شود این نظریه که این استودیو در حال مذاکره با هم مایکروسافت و هم سونی است قوت بیشتری به خود بگیرد. تنها چیزی که این استودیو به صورت رسمی اعلام کرده آن بوده که “تیم سازنده در حال تلاش است تا بهترین خروجی ممکن را برای رایانه‎های شخصی و اکس‌باکس وان عرضه کند.”

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که سرنوشت نسخه کنسولی PlayerUnknown’s Battlegrounds چگونه خواهد شد و این نسخه تا چه مدت در انحصار پلتفرم مایکروسافت باقی می‌ماند. از سوی دیگر، باید دید که دقیقاً چه زمان این بازی برای اکس‎‎‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa