اطلاعات لیک شده‌ی جدید از Cyberpunk 2077 توضیح می‌دهد که چگونه بخش تک‌نفره به بخش چندنفره متصل خواهد بود

هفته‌ی پیش بود که توسعه‌دهنده‌ی عنوان موردانتظار Cyberpunk 2077 یعنی CD Projekt RED بطور رسمی اعلام کرد که توسعه‌ی بازی طبق برنامه پیش می‌رود اما مثل همیشه هیچ خبری از حزئیات مربوط به محتوای بازی نبود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، کانال یوتیوبی به نام Madqueen Show اطلاعاتی را در رابطه با این بازی لیک کرد. در ویدیوی انتشار یافته در این کانال توضیح داده می‌شود که CD Projekt در حال اعمال کردن یک "هاب اجتماعی"‌(Social Hub) در بازی است که به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا با یکدیگر تعامل داشته باشند. در این ویدیو اشاره شد که این ویژگی، "مهم‌ترین پل بین نسخه‌ی تکنفره‌ی بازی و چند‌نفره‌ی آن می‌باشد."

Madqueen در ادامه می‌گوید که social hubها در Cyberpunk 2077 بیشتر در بار‌های داخل دنیای بازی وجود خواهند داشت. شما در بارها قادر هستید فعالیت‌های دیگری را نیز برای انجام دادن پیدا کنید. برخی از این فعالیت‌ها شامل مینی‌گیم‌ها می‌شود.

برای مثال در The Witcher 3: Wild Hunt توسعه‌دهنده‌ی بازی یک مینی‌گیم جالب به نام Gwent را در بازی اعمال کرده بود و تا حدی مورد علاقه‌ی طرفداران قرار گرفت که به عنوان یک بازی جدا عرضه شد. 

بسیاری اعتقاد دارند که طولانی شدن زمان توسعه‌ی این بازی بدلیل همین ویژگی‌های بخش چندنفره می‌باشد. درست است که Cyberpunk 2077 تیم توسعه‌ی بسیار بزرگ‌تری نسبت به Witcher 3 دارد اما این بدین معنی نخواهد بود که ساخت بازی سریع‌تر به پایان خواهد رسید چون اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین کار بسیار سختی است. 

Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی نداشته و اطلاعاتی از پلتفرم‌های هدف آن نیز در دسترس نیست.

منبع متن: pardisgame