پس از انتشار بازی South Park: The Stick of Truth در سال ۲۰۱۴ و استقبال بسیاری که از آن شد، انتظار بازی‌بازان برای عرضه نسخه دوم، یعنی South Park: The Fractured But Whole به اوج خود رسید. در این عنوان که به تازگی عرضه شده، بازی‌بازان می‌توانند ماجراجویی های شیطنت آمیز و فوق‌العاده جالب و خنده داری را […]

نسخه آزمایشی South Park: The Fractured But Whole هم‌اکنون برای کنسول‌ها دردسترس است

پس از انتشار بازی South Park: The Stick of Truth در سال ۲۰۱۴ و استقبال بسیاری که از آن شد، انتظار بازی‌بازان برای عرضه نسخه دوم، یعنی South Park: The Fractured But Whole به اوج خود رسید. در این عنوان که به تازگی عرضه شده، بازی‌بازان می‌توانند ماجراجویی های شیطنت آمیز و فوق‌العاده جالب و خنده داری را تجربه نمایند. حال، اگر بخواهید به صورت گذری و محدود به دنیای بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید.

شرکت یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که نسخه آزمایشی رایگان بازی South Park: The Fractured But Whole هم‌اکنون برای کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است و به بازی‌بازان اجازه می‌دهد در مدت محدودی این عنوان محبوب را تجربه نمایند. این نسخه آزمایشی رایگان که تنها یک ساعت ابتدایی بازی را شامل می‌شود و هیچ تغییری در گیم‌پلی آن به وجود نیامده است، در آخر به بازی‌بازان پیشنهاد خرید نسخه کامل را می‌دهد و اطلاعات نسخه آزمایشی نیز روی نسخه کامل تاثیر خواهد گذاشت. این فرصت خوبی برای آشنا شدن با دنیا و حال و هوای این بازی است.

عنوان South Park: The Fractured But Whole هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa