عنوان Injustice 2 برای PC تایید شد؛ بتای عمومی بازی فردا آغاز خواهد شد

همان‌طور که در پردیس‌گیم گزارش داده شده بود،‌ شهریور ماه گذشته نسخه‌ی PC عنوان Injustice 2 در چند خرده‌فروشی اروپایی لیست شد. امروز .Warner Bros و DC Entertainment رسما نسخه‌ی PC این عنوان را تایید کردند. مسئولیت پورت بازی نیز بز عهده‌ی استودبوی QLOC بوده و به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، بتای عمومی (Open Beta) آن فردا آغاز خواهد شد.

در "پاییز امسال" بازیکنان می‌توانند با خرید بازی از طریق شبکه‌ی Steam یا فروشگاه ویندوز، علاوه بر بخش داستانی، در "Multiverse دائما در حال تغییر" شرکت کنند، در گروه‌های(Guild) بخش چند نفره عضو شوند و در نقش Wonder Woman ،Harley Quinn ،Batman Aquaman ،The Flash و دیگر شخصیت‌های دنیای DC به بازی بپردازند.

عنوان Injustice 2 در 26 اردیبهشت سال جاری برای PS4 و Xbox One منتشر شد و به گفته‌ی کارگردان بازی یعنی "اد بون"(Ed Boon)‌ احتمال عرضه‌ی آن برای Switch نیز وجود دارد. این عنوان از وب‌سایت پردیس‌گیم نمره‌ی 9.5 را دریافت کرد. منتقد بازی «محمد تقوی» درباره‌ی بازی گفت:"Injustice 2 ترکیبی است از ایده‌های نوین در کنار پایه و اساس محکم بازی‌های Nether Realm. پیشرفت شگرفش نسبت به نسخه‌ی اول به کنار، بازی به قدری در تک تک بخش‌هایش عمیق و گسترده است که می‌توان در کسری از ثانیه غرق شد و ساعات متمادی در دنیاهای DC صرف کرد. اصلا مهم نیست کمیک باز نیستید، Motal Kombat دوست ندارید یا اصلا از بازی‌های مبارزه‌ای بیزارید؛ مطمئن باشید از تجربه‌ی Injustice 2 پشیمان نخواهید شد." شما می‌توانید نقد و بررسی بازی در پردیس‌گیم را در اینجا مطالعه کنید. 

منبع متن: pardisgame