به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، بازی Call of Duty: WWII تقریبا دو برابر فضای خالی بیشتر برروی PS4 نسبت به Xbox One نیاز خواهد داشت.

نسخه دیجیتالی Call of Duty: WW2 در PS Store هنوز برای پیش‌بارگذاری در دسترس نیست اما با این حال در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. کد نسخه دیجیتالی این عنوان در کارتی قرار دارد که همان جزئیات پشت باکس نسخه فیزیکی برروی آن نوشته شده است.

مهم‌ترین جزئیاتی که در آن نوشته شده، فضای مورد نیاز بازی است. در این مورد با توجه به یکی از کاربران Reddit به نام NightRaptorX5Text، شما به 80 گیگابایت فضای خالی برای دانلود Call of Duty: WWII برروی PS4 نیاز خواهید داشت. نسخه Xbox One بازی فقط 45 گیگابایت از فضای هارد را اشغال می‌کند.

فضای مورد نیاز نسخه PS4 بازی COD: WWII دو برابر نسخه Xbox One خواهد بود

چنین موردی را می‌توان به راه‌های مختلفی توضیح داد. همان‌طور که برروی کارت نوشته شده، نسخه PS4 بازی برای Pro بهبود یافته که رزولوشن بالاتر می‌تواند حجم آن را بسیار بیشتر سازد. احتمالا نسخه Xbox One هم مدتی بعد با انتشار یک بهینه‌ساز برای Xbox One X بهبود خواهد یافت. 

گاهی اوقات هم برخی از بازی‌ها حجمی را پیشنهاد می‌دهند که برای DLCهای آینده هم مناسب باشد بنابراین شاید بازی اصلی فضای کمتری بخواهد. با شروع پیش‌باگذاری نسخه دیجیتالی برروی PS4، این موضوع واضح‌تر می‌شود که معمولا چند روز قبل از انتشار نسخه رسمی آغاز خواهد شد.

Call of Duty: WW2 در 13 نوامبر (جمعه 12 آبان) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC متشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame