پنیک باتن، تیم مسئول توسعه DOOM برای نینتندو سوییچ، طی مصاحبه‌ای به تمجید از نینتندو پرداخت و اعلام کرد که به لطف شرایط کاری خوب آن‌ها و وجود ابزار لازم، باعث شد تا توسعه DOOM برای سوییچ راحت‌تر شود. یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های معرفی شده برای نینتندو سوییچ، نسخه بازسازی شده DOOM از آی‌دی سافتور […]

توسعه‌دهندگان DOOM محیط و ابزار کاری نینتندو سوییچ را ستایش می‌کنند

پنیک باتن، تیم مسئول توسعه DOOM برای نینتندو سوییچ، طی مصاحبه‌ای به تمجید از نینتندو پرداخت و اعلام کرد که به لطف شرایط کاری خوب آن‌ها و وجود ابزار لازم، باعث شد تا توسعه DOOM برای سوییچ راحت‌تر شود.

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های معرفی شده برای نینتندو سوییچ، نسخه بازسازی شده DOOM از آی‌دی سافتور بود (id Software) بود که به زودی برای این کنسول عرضه می‌شود. هرچند که نینتندو سوییچ قدرت پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را ندارد اما وجود عنوانی مانند DOOM می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران نینتندو باشد.

آدام کریتو (Adam Creighto) مدیر توسعه پنیک باتن (Panic Button)، که مسئولیت عرضه DOOM برای نینتندو سوییچ را بر عهده دارد، به تمجید از محیط کاری نینتندو پرداخته و گفته است که نینتندو تمام شرایط مورد نیازشان را برای آن‌ها فراهم کرده است:

ما سابقه زیادی در کار با سخت‌افزار نینتندو داریم و باید بگویم که کنسول سوییچ ابزار توسعه بهتری نسبت به نسل‌های پیش دارد و به لطف ویژوال استویدو (Visual Studio)، که برای این نسل از سخت‌افزارها جدید است، می‌توانیم کدها را مجددا بنویسیم و اشکالات آن‌ها را رفع کنیم. این موضوع پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

او همچنین اعلام کرد که نینتندو مرتبا مشغول بهبود کیت توسعه نرم‌افزار خود است و همین موضوع باعث آسان‌تر شدن کار توسعه‌دهندگان می‌شود:

سایر کنسول‌ها، در خصوص مراحل و ابزار توسعه، بیشتر بر روی خدمات توسعه ترد پارتی متمرکز هستند و این موضوع طی نسل‌های مختلف وجود داشته است. ما استاندارد‌های طلایی را در طول نسل‌های مختلف دیده‌ایم و باید به شما بگویم که کیت توسعه نرم‌افزار نینتندو مرتبا به‌روزرسانی می‌شود و به میزان قابل‌توجهی بهبود می‌یابد.

کریتو افزود که با وجود محیط کاری نینتندو، آماده کردن بازی DOOM برای سوییچ راحت‌تر از حد انتظار آن‌ها بوده اما برای اجرای بازی در شرایط راضی‌کننده تیم آن‌ها، کار و زمان زیادی صرف شده است. DOOM در تاریخ ۱۰ نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa