سرپرست طراحان عنوان Wolfenstein II: The New Colossus، آقای تامی توردسون بیورک اعلام نمود، آن چیزی که موجوب خاص شدن بازی شده، نحوه روایت داستان آن است. و دلیل عدم وجود بخش چندنفره در بازی این است که سبب آبکی شدن داستان میشد! یکی از کارمندان سابق بایوور، آقای مانوئر هیر (Manveer Heir) اخیرا در مصاحبهای اظهار […]
سرپرست طراحان عنوان Wolfenstein II: The New Colossus، آقای تامی توردسون بیورک اعلام نمود، آن چیزی که موجوب خاص شدن بازی شده، نحوه روایت داستان آن است. و دلیل عدم وجود بخش چندنفره در بازی این است که سبب آبکی شدن داستان میشد!
یکی از کارمندان سابق بایوور، آقای مانوئر هیر (Manveer Heir) اخیرا در مصاحبهای اظهار داشتند که اولویت الکترونیکآرتز کار برروی عناوین جهانباز است؛ زیرا چنین بازیهایی کسب درآمد را آسانتر میکنند. همچنین در گزارش اخیر وبسایت GamesIndustry، طراح استودیوی MachineGames آقای تامی توردسون بیورک (Tommy Tordsson Björk) اعلام نمودند که استودیوی آنها در ساخت عنوان Wolfenstein II: The New Colossus دقیقا برعکس عمل کرده، و پرداختن به بخش چندنفره سبب انحراف آنها از روایت داستان بازی میشد.
آقای توردسون بیورک در نمایشگاه گیمزکام که در ماه آگوست برگزار شد اظهار داشتند:
تنها راهی که این امکان را برای ما فراهم میکند تا چنین تجربه داستانیای را رقم بزنیم، صرفا تمرکز برروی بخش تکنفره است. افزودن بخش چندنفره در چنین پروژهای سبب آبکی شدن بخش داستانی میشود. چنین خطراتی زمانی که بخواهید دو کار را همزمان باهم انجام دهید، وجود دارند.
MachineGames تصمیم گرفت تا سری Wolfenstein را بجای یک عنوان تیراندازی به یک بازی اکشن-ماجراجویی بدل کند.
زیرا ما فکر میکنیم چیزهای بسیاری غیز از تیراندازی در بازی وجود دارند.
ظاهرا هسته گیمپلی بازی برروی سلاحهای مختلف متمرکز باشد، اما آقای توردسون بیورک توضیح دادند که سیستم بازی این چنین است، و داستان چیزی است که در بازی بر همهچیز ارجحیت دارد.
بازی داستانی ساختگی و البته دیوانهوار دارد. اما سعی بر این شده که داستان موردنظر صادقانه روایت شود. هدف ما چنین چیزی است. نکات بسیاری وجود دارند که شما آنها را نمیبینید. ما قطعا پا را فراتر گذاشتهایم، و این چیزی است که سبب خاص بودن Wolfenstein شده است: داستانی درام، روابط انسانی، طنزی تلخ و همچنین خشونت. بازی تمامی موارد ذکر شده را از تمامی جهات گسترش داده است.
Wolfenstein از نظر من عنوانی شخصیت محور، همراه با تاکیدی قوی برروی داستانسرایی است. من نمیخواهم از بحث منحرف شوم – هسته اصلی Wolfenstein II بمانند گذشته در مورد کشتن نازیهاست. اما بسیار خوب میشود که بخش چندنفرهای بهمراه تمرکز بر داستانسرایی داشته باشیم – مانند عنوان Spec Ops: The Line. اگر برخلاف این باشد، بخش چندنفره بعنوان نقطه ضعف یاد خواهد شد، و بنظر من سرمایهگذاری برروی این بخش هدر دادن سرمایه شرکت است…
عنوان Wolfenstein II: The New Colossus قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. همچنین میتوانید خبر اعلام حجم نسخه پلیاستیشن ۴ عنوان مذکور را از طریق این لینک در وبسایت گیمفا مشاهده کنید.
عنوان Wolfenstein II: The New Colossus قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. همچنین میتوانید خبر اعلام حجم نسخه پلیاستیشن ۴ عنوان مذکور را از طریق این لینک در وبسایت گیمفا مشاهده کنید.
منبع متن: gamefa