اگر یادتان باشد، در اوایل مهر ماه بود که شرکت Steamforged Game اعلام کرد که یک کمپین کیک استارتر برای بازی رومیزی Resident Evil 2 آغاز کرده است که با نام اصلی Resident Evil 2 – The Board Game شناخته می‌شود. نکته جالب در مورد این کمپین کیک استارتر، در همان ساعت اولیه رقم خورد و تنها پس از گذشت […]

مبلغ جمع‌آوری شده در کمپین کیک‌استارتر بازی رومیزی Resident Evil 2 به ۱ میلیون دلار رسید

اگر یادتان باشد، در اوایل مهر ماه بود که شرکت Steamforged Game اعلام کرد که یک کمپین کیک استارتر برای بازی رومیزی Resident Evil 2 آغاز کرده است که با نام اصلی Resident Evil 2 – The Board Game شناخته می‌شود. نکته جالب در مورد این کمپین کیک استارتر، در همان ساعت اولیه رقم خورد و تنها پس از گذشت حدود ۱ ساعت از زمان آغاز کمپین و جمع آوری کمک‌های مالی مردم، شرکت نام‌برده شده اعلام کرد که به هدف و بودجه اولیه بازی رسیده و موفقیت خوبی رقم خورده است.

حال، پس از گذشت تقریبا یک ماه، می‌توانیم بگوییم که موفقیت کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Resident Evil 2 – The Board Game کاملا به موفقیت رسیده و به تمام اهداف سازندگان پاسخ داده شده است. در زمان آغاز کمپین کیک استارتر این بازی رومیزی، مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ پاوند (حدود ۲۰۳,۰۰۰ دلار) خیلی سریع و آسان در ساعت اولیه آغاز کمپین به دست آمد و اساس توسعه آن تشکیل شد. حال، این کمپین در حالی امروز به پایان می‌رسد که تا کنون به مبلغ جمع آوری شده‌ی ۸۰۰,۵۶۱ پاوند (حدود ۱,۰۵۰,۰۰۰ دلار) رسیده است و حتی پا را از خواسته‌های نهایی سازندگان نیز فراتر گذاشته است.

به طور کلی، ۳۴ هدف از طرف شرکت Steamforged Games مطرح شده بود که بالاترین آن ها، یک مجسمه کوچک Kendo با یک Pistol به مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ پاوند تلقی می‌شد. از دیگر هدف های رده بالا و گران قیمت سازنگان بازی رومیزی Resident Evil 2 – The Board Game، می‌توان به یک فیگور کوچک از Claire به همراه یک نارنجک انداز، یک عنکبوت غول پیکر، و یک لیکر تکامل یافته اشاره کرد.

پس از گذشت ۲۸ روز از زمان آغاز کمپین کیک استارتر این بازی رومیزی، شرکت Steamforged Games اعلام کرد که هزینه های ساخت بازی به طور کامل فراهم شده و از همه طرفدارانی که آن ها در راه رسیدن به این مهم یاری کردند، تشکر کرد.

Resident Evil 2 – The Board Game یک بازی رومیزی استراتژیک وحشت بقا است که در آن ۱ تا ۴ بازی‌باز به صورت همکاری با هم به بازی می‌پردازند. قطعا اگر با دنیای سری Resident Evil آشنایی داشته باشید، تجربه این بازی رومیزی بسیار لذت بخش تر خواهد شد. در این بازی باید با قرار گرفتن در نقش یکی از شخصیت‌ها، در شهر زامبی زده‌ی راکون سیتی بقا بیابید.

منبع متن: gamefa