کم کم به عرضه یکی از عناوین موردانتظار و دوست‌داشتنی سال ۲۰۱۷ یعنی Wolfenstein II: The New Colossus نزدیک می‌شویم و اخبارمختلفی از این عنوان منتشر می‌شود. حال، حجم نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی نیز مشخص شده که البته رقم آن چندان هم دور از انتظار نیست. بازی Wolfenstein II: The New Colossus دنباله‌ای بر […]

حجم Wolfenstein II: The New Colossus روی پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

کم کم به عرضه یکی از عناوین موردانتظار و دوست‌داشتنی سال ۲۰۱۷ یعنی Wolfenstein II: The New Colossus نزدیک می‌شویم و اخبارمختلفی از این عنوان منتشر می‌شود. حال، حجم نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی نیز مشخص شده که البته رقم آن چندان هم دور از انتظار نیست.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus دنباله‌ای بر بازی Wolfenstein: The New Order است که سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده بود و در اصل روحی تازه به کالبد نیمه جان سری کلاسیک و محبوب Wolfenstein دمید. این بازی توسط استودیو مشین گیمز (Machine Games) توسعه پیدا کرده است و ۴ روز دیگر یعنی ۲۷ اکتبر (برابر با ۵ آبان) عرضه خواهد شد، همان روزی که دو بازی مهم دیگر یعنی Super Mario Odyssey و Assassin’s Creed Origins عرضه خواهند شد.

حالا باید گفت که این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ حجمی معادل ۴۷٫۹۴ گیگابایت دارد پس باید هارد کنسول خود را برای آن خالی کنید. هنوز معلوم نیست که حجم نسخه اکس‌باکس وان هم همین مقدار است یا خیر. با توجه به حجم نسخه قبلی و البته به صورت کلی، حجم عناوین مهم این روزها، این میزان حجم که بازی Wolfenstein II: The New Colossus  دارد دور از انتظار هم نبود.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. همچنین ناشر این عنوان یعنی بتسدا، برنامه دارد که در اوایل سال آینده آن را برروی نینتندو سوئیچ نیز منتشر کند.

منبع متن: gamefa