تماشا کنید: Unruly Heroes، عنوانی فوق‌العاده زیبا از اعضای قدیمی Ubisoft

استودیوی بازی‌سازی Magic Design که تعدادی از اعضای سابق شرکت Ubisoft هم‌اکنون در آن فعالیت می‌کنند، عنوانی را در دست ساخت دارد که به شدت زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. زمانی که سازندگان سابق Prince of Persia، Assassins creed و Rayman دور هم گرد‌ آمده و پروژه‌ای مشترک را آغاز کنند، از دست دادن حاصل تلاش‌شان به ضرر هر گیمری خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer عنوان Unruly Heroes تعدادی از بهترین عناصر عناوین قبلی سازندگان خود را به ارث برده است. در حالی که سبک هنری این عنوان شباهت‌هایی به سری Rayman دارد، سیستم گیم‌پلی و مبارزات آن به شدت متنوع و وسیع‌تر به نظر می‌رسد. شخصیت‌های بازی توانایی انجام حرکت‌ها و ضربه‌های بسیاری را دارند که می‌توانید برخی از آن ها را در تریلر زیر مشاهده کنید. 

جهان این بازی با الهام گیری از رمان معروف چینی "سفر به مغرب" طراحی شده است و چهار شخصیت قابل بازی در آن وجود داشته که هر کدام ویژگی‌ها و حرکت‌های مخصوص به خود را دارند. چهار بازیکن می‌توانند به صورت همزمان به تجربه بازی بپردازند و حتی یک بخش آنلاین نیز در بازی وجود دارد که بازیکن‌ها را در برابر یک‌دیگر قرار می‌دهد، ویژگی‌ای که در بین عناوین هم‌سبک این بازی خاص و کم‌یاب است.

Unruly Heroes قرار است اوایل سال 2018 میلادی برای چهار پلتفرم PC، XOne، PS4 و NSwitch منتشر شود. شما می‌توانید تریلر زیبای این عنوان را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD _ دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame