عناوین Mass Effect: Andromeda و Dead Space 3 و نسخه آزمایشی چندین بازی تا پایان امسال به سرویس‌های EA/Origin Access اضافه خواهند شد

همان‌طور که می‌دانید سرویس‌های EA/Origin Access از زمانی که در اختیار کاربرها قرار گرفته‌اند، به بازیکنان این شانس را داده‌اند که اکثر عناوین EA را پس از گذشت مدتی و نسخه‌های آزمایشی بعضی از بازی‌های پیش‌ِ‌روی این شرکت را تجربه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers به تازگی EA از لیست عناوینی که این سرویس‌ها در آینده از این آن‌ها پشتیبانی خواهند کرد رونمایی کرده است. براساس این گزارش، یکی از بزرگ ترین عناوین EA یعنی Mass Effect: Andromeda به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و بازیکنان می‌توانند با عضویت در این سرویس‌ها تمامی محتویات بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. هم‌چنین Dead Space 3 تا پایان امسال از طریق این سرویس‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در کنار این بازی‌های جدید، EA اعلام کرد که بخش آزمایشی عناوینی نظیر Star Wars Battlefront II و Need for Speed: Payback و نسخه آزمایشی ورژن Xbox One عنوان Sims 4 از طریق این سرویس‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا یک یا دو هفته قبل ار عرضه بازی‌ها، نگاهی به آن‌ها داشته باشند.

هم‌اکنون سرویس EA Acess برای کاربران Xbox One و سرویس Origin Access برای کاربران PC در دسترس است. هرینه عضویت ماهیانه در این سرویس‌ها 4.99 دلار و عضویت سالانه 29.99 دلار است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame