EA Access و Origin Access سرویس‌های اشتراکی از سوی شرکت الکترونیک آرتز هستند که با پرداخت ماهانه ۴ دلار یا ۵ یورو به کاربران خود بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اجازه دسترسی به عناوین این شرکت را می‌دهند که می‌تواند کل بازی به همراه تمام بسته‌های الحاقی و یا فقط یک تجربه‌ی آزمایشی […]

عناوین جدیدی در راه اضافه شدن به سرویس‌های EA Access و Origin Access می‌باشند

EA Access و Origin Access سرویس‌های اشتراکی از سوی شرکت الکترونیک آرتز هستند که با پرداخت ماهانه ۴ دلار یا ۵ یورو به کاربران خود بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اجازه دسترسی به عناوین این شرکت را می‌دهند که می‌تواند کل بازی به همراه تمام بسته‌های الحاقی و یا فقط یک تجربه‌ی آزمایشی ۱۰ روزه از آن باشد.این سرویس در ۱۱ آگوست ۲۰۱۴ برای ایکس‌باکس وان به نام EA Access و بعدها در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ با نام Origin Access در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت و لیست بازی‌های آن روز به روز در حال گسترش است.

اکنون عنوان Mass Effect: Andromeda که هنوز ۶ ماه از انتشار آن نگذشته است قرار است به این دو سرویس اضافه شود که به کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در صورت داشتن اشتراک Access اجازه‌ی تجربه‌ی بدون محدودیت این عنوان را می‌دهد. همچنین عنوان Dead Space 3 نیز به بازی‌های EA Access اضافه می‌شود. در کنار این‌ها تجربه‌ی آزمایشی چندیدن عنوان منتشر نشده نیز روی کار آمده است که شامل Star Wars Battlefront 2، Need for Speed: Payback و The Sims 4 می‌باشد و به بازیکنان اجازه‌ی تجربه‌ی آزمایشی این عناوین را یک یا دوهفته قبل از انتشار می‌دهد. هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این محتویات اعلام نشده است.

منبع متن: gamefa