بدون شک PlayerUnkown’s Battlegrounds یکی از بزرگترین بازی‌های سال است که البته عرضه شدن آن برای پلی‌استیشن ۴ هنوز تاییده نشده است. توسعه‌دهندگان دلیل این اتفاق را کمبود زمان و محدودیت در اعضای تیم می‌دانند. آیا PlayerUnkown’s Battlegrounds راهی پلی‌استیشن می‌شود؟ این سوالی است که به تازگی ذهن بسیاری از بازیکنان را درگیر کرده است. […]

توسعه‌دهندگان PlayerUnkown’s Battlegrounds در حال حاضر بر روی نسخه‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی متمرکز هستند

بدون شک PlayerUnkown’s Battlegrounds یکی از بزرگترین بازی‌های سال است که البته عرضه شدن آن برای پلی‌استیشن ۴ هنوز تاییده نشده است. توسعه‌دهندگان دلیل این اتفاق را کمبود زمان و محدودیت در اعضای تیم می‌دانند.

آیا PlayerUnkown’s Battlegrounds راهی پلی‌استیشن می‌شود؟ این سوالی است که به تازگی ذهن بسیاری از بازیکنان را درگیر کرده است. ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها مسئولیت عرضه این بازی، که بدون شک یکی از مهمترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ است، برای ایکس‌باکس وان را بر عهده گرفته‌اند. تکلیف نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی اما هنوز نامشخص است.

در مصاحبه با GameIndustry.biz، برندان گرین یا همان PlayerUnkown اعلام کرد که تیم‌های کوچک آن‌ها در حال توسعه نسخه‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی هستند و در حال حاضر برنامه‌ای برای نسخه پلی‌استیشن ۴ ندارند:

من بار ها به این موضوع اشاره کرده‌ام که تیم ما بسیار کوچک و تعداد افرادمان محدود است. در حال حاضر ما فقط می‌توانیم بر روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی تمرکز کنیم. ما از زمان کافی برخوردار نیستیم. ایکس‌باکس به ما این امکان را می‌دهد تا با کمک دسترسی زودرس، بازی را به کمک بازیکنان توسعه دهیم و ما هم می‌خواهیم که بهترین بازی ممکن را برای بازیکنان و پلتفرم‌ها عرضه کنیم.

گرین همچنین اعلام کرد که آن‌ها به فکر قابلیت کراس‌پلتفرم هستند اما این بدین معنا نیست که این ویژگی الزاما در بازی وجود داشته باشد:

ما به فکر کراس‌پلتفرم هستیم. البته این ویژگی زمانی عادلانه خواهد بود که بازیکنان با موس و کیبورد در برابر یکدیگر قرار بگیرند و کسانی که با دسته بازی می‌کنند نیز در مقابل هم قرار گیرند. البته هنوز در حال بحث بر روی این موضوع هستیم.

البته که ویژگی کراس‌پلتفرم میان بازیکنان کامپیوتر‌های شخصی و ایکس‌باکس وان ناعادلانه به نظر می‌رسد چرا که بازیکنانی که با موس و کیبورد بازی می‌کنند نسبت به سایر بازیکنان برتری خواهند داشت. در حال حاضر PlayerUnkown’s Battlegrounds در دسترس بازیکنان کامپیوترهای شخصی قرار دارد و انتظار می‌رود که تا پایان سال میلادی جاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شود.

 

منبع متن: gamefa