به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش استدیو Warner Bros تریلر جدیدی از عنوان در دست ساختشان به‌نام Middle-Earth Shadow of War منتشر کردند. تمرکز این تریلر بر روی شخصیت Marauder Tribe است. همانطور که از مشاهده این تریلر متوحه خواهید شد، وی اُرکی (Orc) است که از هر چیز کوچکی در زندگی برای لذت بردن استفاده می‌کند.

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

توسعه‌دهندگان عنوان Middle-Earth Shadow of War وعده اُرک‌های متفاوتی نسبت نسخه قبلی این عنوان را داده‌اند. همانطور که قبلا نیز اشاره کرده‌ایم در این عنوان اُرک‌هایی با شخصیت متفاوت همچون Tribe حضور خواهند داشت که برروی قلمرو لردهای موجود در جهان بازی تاثیر گذار خواهند بود.

پویایی رفتار و واکنش‌های این اُرک‌ها در این عنوان موجب شده است که برخلاف گذشته، اُرک‌ها به نوعی دارای فرهنگ و رسوم خاص خود شوند. همانطور که در این تریلر مشاهده کردید اُرک‌ها برخلاف اکثرفیلم‌ها، اکنون دارای هوش و تفکر شده‌اند و حتی پا را از آن فراتر گذاشته و دیگر برای رفع عطش خونخوار خود مبارزه نمی‌کنند بلکه برای کسب "افتخار" به میدان جنگ پا می‌گذارند.

در پایان لازم به ذکر است که این عنوان در تاریخ 10 اکتبر برابر با 18 مهرماه برای هر سه پلتفرم PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از شخصیت‌پردازی کاراکترهای این عنوان راضی هستید؟ ند

منبع متن: pardisgame