نسل اول بازی Destiny یکی از موفق‌ترین بازی‌ها برای Xbox 360 و PS3 و همچنین کنسول‌های نسل فعلی بود و حالا گیمرهای پی‌سی سرانجام طعم این بازی را در نسخه دوم آن خواهند چشید. بازی Destiny را می‌توان ترکیبی از دو سبک اول شخص FPS و MMO (آنلاین چندنفره) عنوان کرد که می‌تواند با عناوین محبوبی مثل The Division رقابت کند.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از polygon، همانطور که مطلع هستید، بازی Destiny به زودی برای PlayStation 4 منتشر می‌شود و در تریلر اخیر که برای این بازی منتشر شد، تایید شده است که پس از انتشار Destiny 2، این بازی از ویژگی HDR یا به عبارتی High Dynamic Range (محدوده دینامیکی بالا ) پشتیبانی خواهد‌کرد.

اما ویژگی HDR چیست؟ 

دو شاخصه اصلی و مهم در نحوه نمایش محتویات تصویری بر روی تلویزیون، نسبت کنتراست یا همان چگونگی نمایش روشنی و تاریکی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون و البته دقت رنگ یا همان نزدیک بودن رنگ‌های نمایش داده شده به نسخه موجود از آن‌ها در طبیعت و البته در برخی موارد نظر کارگردان است.


HDR در یک جمله محدوده کنتراست و دقت رنگ را توسعه می‌دهد. قسمت‌های روشن تصویر روشن‌تر خواهند بود و تصاویر اینگونه به‌نظر می‌رسند که عمق بیشتری دارند. رنگ‌ها نیز به‌گونه‌ای بهبود می‌یابند که انگار به‌نحوی بهینه‌تر طیف‌های آبی، سبز، قرمز و هر آنچه بین آن‌ها قراردارد نشان داده می‌شوند.

بتای بازی Destiny 2 در PC در حال حاضر ویژگی HDR و رزولوشن 4K را در تنظیمات خود دارد، اگر شما سخت افزار مورد نیاز برای اجرا و نمایش بازی را دارید می‌توانید از این ویژگی‌ها بهره ببرید. اما این نسخه بازی، 24 اکتبر مصادف با 2 آبان ماه منتشر خواهدشد، در حالی که نسخه کنسولی آن 6 سپتامبر یعنی 15 شهریور منتشر می‌شود.

سایت polygon از Bungie درخواست کرد تا تایید کند که آیا بازی Destiny 2 بر روی کنسول‌های Xbox One S یا Xbox One X، ویژگی HDR را پشتیبانی خواهند کرد یا نه و درصورتی که خبری در رابطه با آن منتشر شود شما را مطلع خواهیم ساخت.

منبع متن: pardisgame