اعلام آمادگی آهنگساز سری Silent Hill، برای کار برروی نسخه‌ای دیگر… بدون هیچ شک و تردیدی سری Silent Hill یکی از فرانچایزهای محبوب سبک وحشت و بقا برای بازیکنان است. خلاقیت کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama) از زمان عرضه اولین نسخه آن برروی کنسول پلی‌استیشن ۱ در سال ۱۹۹۹، سبب ایجاد دگرگونی و تحول در این سبک شد. آکیرا […]

آکیرا یامائوکا آماده است تا مجددا برروی سری Silent Hill کار کند

اعلام آمادگی آهنگساز سری Silent Hill، برای کار برروی نسخه‌ای دیگر…

بدون هیچ شک و تردیدی سری Silent Hill یکی از فرانچایزهای محبوب سبک وحشت و بقا برای بازیکنان است. خلاقیت کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama) از زمان عرضه اولین نسخه آن برروی کنسول پلی‌استیشن ۱ در سال ۱۹۹۹، سبب ایجاد دگرگونی و تحول در این سبک شد. آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) از اعضای تیم ساخت چهار نسخه ابتدایی این فرانچایز بود، سری‌ای که به داشتن داستانی مرموز و تاریک، همراه با محیط‌هایی آزاردهنده و پریشان‌ معروف است.

متاسفانه این سری مدتی است که به فراموشی سپرده شده. آخرین نسخه‌های این سری – بعنوان مثال: Silent Hill: Downpour و Silent Hill: Book of Memories – به محبوبیت خاصی دست نیافتند. با این وجود یامائوکا حاضر است تا مجدد برروی این فرانچایز کار کند، و اعلام نموده که “دوست دارد” بازگشت این سری را مشاهده کند. یامائوکا در گفتگو با PC Gamer بیان کرد:

واقعا نمی‌توانم بگویم که Silent Hill دیگری در کار هست یا خیر. اول از همه، خیلی خوشحالم که طرفداران این سری از سراسر جهان هنوز هم از ما در مورد آن سوال می‌پرسند. به شخصه دوست دارم که چنین اتفاقی بیوفتد، اما نمی‌توانم در این مورد با اطمینان صحبت کنم.

در ملاقات با سایر اعضای تیم سری Silent Hill، یامائوکا عنوان کرد که حاضر است دوباره این کار را انجام دهد:

من مخالف ادامه این سری نیستم. اما گفتنش مشکل است، زیرا از آن زمان به بعد همه اعضای تیم تغییر کرده‌اند، و شاید ذهنیت آن‌ها نیز تغییر کرده باشد. همچنین تکنولوژی و صنعت بازی‌سازی نیز دستخوش تحول شده است. اگر مجدد بخواهیم باهم برروی چنین پروژه‌ای کار کنیم، مطمئن نیستم که بتوانیم عنوان بزرگی را خلق نمائیم. در حال حاضر صحبت در این مورد بسیار سخت و مشکل است.

از ایشان نیز در مورد کنسل شدن عنوان Silent Hill که قرار بود به کارگردانی هیدئو کوجیما ساخته شود، سوال شد:

توضیح دادنش کمی مشکل است، تمامی اعضای تیم از شنیدن این خبر ناراحت شدند. همه در این مورد می‌گفتند: باعث شرمساری است، خیلی بد شد و… شاید هم واقعا همینطور بوده باشد!

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تمایل دارید نسخه‌ای دیگر از این فرانچایز را مشاهده کنید؟

منبع متن: gamefa