استودیوی ۴A Games: قدرت ایکس‌باکس وان ایکس به ما این اجازه را خواهد داد تا مطمئن شویم Metro Exodus فوق‌العاده بنظر می‌رسد… استودیوی اکراینی ۴A Games که هم‌اکنون دفتر مرکزی‌اش در مالتا (Malta) قرار دارد، در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ با معرفی عنوان Metro Exodus طرفداران بسیاری را سورپرایز کرد. این عنوان در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی، […]

صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس

استودیوی ۴A Games: قدرت ایکس‌باکس وان ایکس به ما این اجازه را خواهد داد تا مطمئن شویم Metro Exodus فوق‌العاده بنظر می‌رسد…

استودیوی اکراینی ۴A Games که هم‌اکنون دفتر مرکزی‌اش در مالتا (Malta) قرار دارد، در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ با معرفی عنوان Metro Exodus طرفداران بسیاری را سورپرایز کرد. این عنوان در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی، و بلافاصله تائید شد که این بازی جزو عناوینی است که برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهینه خواهند شد. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده بنظر می‌رسید، می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را از طریق این لینک در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. کسانی که با استودیوی ۴A Games آشنایی دارند و عناوین پیشین آن‌ها را دنبال کرده‌اند، می‌دانند که Metro 2033 و Metro Last Light همچنان جزو عناوین خیره کننده در سبک تیراندازی اول‌شخص، برروی رایانه‌های شخصی هستند.

با این حال، سوالی که هم‌اکنون مطرح است این است که آیا گیم‌پلی به نمایش درآمده در طول کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شده است؟ استودیوی ۴A Games طی مصاحبه‌ای در جریان نمایشگاه E3 تائید نمود که گیم‌پلی به نمایش درآمده در طول کنفرانس، برروی رایانه شخصی‌ای اجرا شده که از لحاظ سخت‌افزاری مشابه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بوده است.

آقای Jonathan Bloch تهیه‌کننده استودیوی ۴A Games در گفتگو با شماره ۱۵۵ مجله رسمی بریتانیای ایکس‌باکس، سخت‌افزار کنسول جدید مایکروسافت (که در تاریخ ۷ نوامبر منتشر می‌شود) را مورد ستایش قرار داد و توضیح داد که گیم‌پلی نمایش داده شده، چگونه تهیه شده است:

قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس این اجازه را به شما خواهد داد تا مطمئن شوید بازی فوق‌العاده بنظر می‌رسد. تریلر نمایش داده شده مربوط به بخشی از گیم‌پلی بازی که بصورت in-engine ضبط شده بود، و بازیکنان در آینده این قسمت را داخل بازی مشاهده خواهند کرد. مواردی مثل HUD و QTEها را از تریلر حذف کردیم، موسیقی و مکان بازی را نیز با توجه به نمایش بازی تنظیم کردیم؛ اما باید بگویم که بازی شبیه همان چیزی خواهد بود که در تریلر مشاهده کردید.

برای اینکه متوجه شویم کنسول ایکس‌باکس وان ایکس تا چه اندازه می‌تواند شکوه و عظمت جلوه‌های بصری این عنوان را به نمایش بگذارد، باید تا سال آینده و زمان عرضه بازی صبر نمائیم. عنوان Metro Exodus قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa