4A Games: قدرت Xbox One X ما را قادر می‌سازد که مطمئن شویم Metro Exodus شگفت‌انگیز به‌نظر برسد

4A Games، توسعه‌دهنده‌ اوکراینی، با معرفی Metro Exodus در E3 2017، طرفداران متعدد خود را سوپرایز و شگفت‌زده کرد. 

بازی در طول کنفرانس Microsoft به نمایش گذاشته شد و قرار است با استفاده از قدرت بیشتر کنسول Xbox One X، گرافیک بهتری را در این کنسول ارائه دهد. گیم‌پلی بازی خارق‌العاده به‌نظر می‌رسید که البته چنین موردی برای دنبال کنندگان محصولات 4A Games عجیب نیست چراکه Metro 2033 و Metro Last Light همچنان در میان خیره‌ کننده‌ترین عناوین شوتر اول شخص PC قرار دارند.

با این حال، سوالی که در ذهن همه وجود دارد، این است که آیا بازی در حال اجرا برروی Xbox One X بود یا خیر. مدتی بعد 4A Games طی مصاحبه‌ای در نمایشگاه E3 2017 تایید کرد که گیم‌پلی بازی برروی پلتفرم PC نمایش داده می‌شد که مشخصات آن مثل Xbox One X بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، جاناتان بلوچ به عنوان تهیه کننده اجرایی 4A Games، طی مصاحبه‌ای با مجله رسمی Xbox در بریتانیا، سخت‌افزار جدید Microsoft را تحسین کرد و توضیح داد که نمایش بازی چگونه ساخته شده بود:

"قدرت Xbox One X ما را قادر می‌سازد که مطمئن شویم Metro Exodus شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. تریلر گیم‌پلی در E3 2017 از سکانسی از گیم‌پلی درون موتور بازی ضبط شده بود که بازیکنان خودشان آن را در بازی تجربه می‌کنند. ما مواردی مثل HUD و Quick Time Events را حذف کرده بودیم. در واقع آن بخش از بازی را برای تریلر تنظیم نمودیم و یک موسیقی هم در آن قرار دادیم اما خود بازی همان چیزی که شما می‌بینید به‌نظر می‌رسد."

برای اینکه ببینیم آیا کنسول Xbox One X واقعا می‌تواند چنین جلوه‌های بصری را ارائه دهد یا خیر، باید تا سال آینده صبر کنیم که Metro Exodus برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر شود.

منبع متن: pardisgame