چند ساعت ابتدایی Prey را هم اکنون بر روی همه پلتفرم‌ها به‌صورت رایگان تجربه کنید؛ تخفف 50 درصدی بازی تا مدتی محدود

عنوان Prey که در سال جاری توسط استودیو Arkane و با سرمایه‌گذاری Bethesda عرضه شد، بازیکنان را با خود به اعماق دنیایی علمی تخیلی از رمز و رازها و ناشناخته‌ها و نیروهای فرازمینی می‌برد. این عنوان خاص هم‌اکنون به‌صورت محدود در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان به تجربه آن بپردازند.

بر اساس اعلام شرکت Bethesda نسخه محدود Prey که برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه شده به بازیکنان اجازه می‌دهد که ساعات ابتدایی بازی را به‌صورت کاملا رایگان تجربه نمایند. اخیرا نیز یک دمو رایگان از این بازی تنها برای دو کنسول PS4 و Xbox One در نظر گرفته شد، Bethesda در آن زمان در مورد عدم عرضه این دمو برای PC اعلام کرد که بازیکنان این پلتفرم می‌توانند Prey را از طریق Steam خریداری کرده و در صورت عدم رضایت از تجربه آن، هزینه پرداختی را به‌صورت تمام و کمال دریافت نمایند.

با این حال، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers،، با نسخه محدودی که در حال برای دارندگان PC در دسترس قرار گرفته بازیکنان می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان به تجربه این عنوان بپردازند. این نسخه رایگان جدید بر روی کنسول‌ها جایگزین نسخه دمو بازی می‌شود و از نظر محتوایی ظاهرا یکسان است و مراحل ابتدایی بازی را شامل می‌شود.

در صورت رضایت از تجربه بازی در این نسخه رایگان، بازیکنان با خرید نسخه کامل بازی می‌توانند تمامی پیشرفت‌ها و فایل‌های ذخیره خود را به نسخه کامل ارتقا دهند. لازم به ذکر است که بازی هم اکنون بر روی همه پلتفرم‌ها برای مدت زمانی محدود با 50% تخفیف و با قیمت 29.99 به فروش می‌رسد.

منبع متن: pardisgame