Crackdown 3 دیگر قرار نیست در هفتم نوامبر در کنار ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شود و تاریخ عرضه بازی عقب‌تر افتاده است. مایکروسافت امروز تایید کرد که Crackdown 3 در بهار ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. رئیس مایکروسافت استودیو یعنی شانون لوفتیس در بیانیه‌ای اعلام داشت که تاخیر وارد شده به بازی باعث می‌شود استودیوهای سازنده بازی Crackdown 3 […]

عنوان Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

Crackdown 3 دیگر قرار نیست در هفتم نوامبر در کنار ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شود و تاریخ عرضه بازی عقب‌تر افتاده است.

مایکروسافت امروز تایید کرد که Crackdown 3 در بهار ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. رئیس مایکروسافت استودیو یعنی شانون لوفتیس در بیانیه‌ای اعلام داشت که تاخیر وارد شده به بازی باعث می‌شود استودیوهای سازنده بازی Crackdown 3 بتوانند کیفیت بازی جاه طلبانه خود را به استانداردهایی که فکر می‌کنند مناسب است، برسانند.

ما برای Crackdown 3 بسیار هیجان زده هستیم و می‌دانیم که طرفداران نیز هیجان دارند. تغییر زمان عرضه بسیار سخت بود اما کاری بود که باید انجام می‌شد اما ما می‌خواهیم بازی با کیفیتی استاندارد و در زمانی مناسب عرضه گردد. Crackdown 3 بازی به شدت جاه طلبانه است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم بازی در زمان عرضه از هر جهت، چه بخش داستانی، بخش Co-Op یا چندنفره، آماده باشد. ایجاد تعادلی میان این سه بخش نیازمند زمان بیشتری است و ما می‌خواهیم از زمان اضافی برای آن استفاده کنیم. بازی‌بازان می‌توانند انتظار تجربه Crackdown 3 را در بهار ۲۰۱۸ داشته باشند.

در ادامه لوفتیس به این نکته اشاره داشت که زمان اضافی توسعه این اجازه را به تیم سازنده می‌دهد که گرافیک بازی را بهبود ببخشند.

در دیگر اخبار Crackdown 3 شاهد آن بودیم که فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس اعلام داشت Crackdown 3 نیز در نمایشگاه Gamescom حضور خواهد داشت، همچنین مدیر روابط عمومی استدیو سازنده‌ی این بازی، روکری آستین در مصاحبه‌ای با ردیت، سعی در رفع نگرانی‌ها داشت و اعلام کرد که استدیوی سازنده‌ی Crackdown 3 سخنان طرفداران را شنیده است و زیبایی‌های زیادی طی این چندماه به بازی اضافه شده‌اند و گرافیک بازی بهبودهای بسیاری دریافت می‌کنند. از ویدیوهای بازی شما می‌توانید ده دقیقه گیم‌پلی بازی را اینجا مشاهده کنید. ویدیوهای کمیک کان بازی نیز در اینجا قابل مشاهده و دانلود است.

منبع متن: gamefa