لاین‌آپ بازی‌های انحصاری Xbox One در سال 2017 خالی‌تر و ضعیف‌تر از گذشته شده است. به گزارش پردیس‌گیم، دقایقی قبل "شَنون لوفتیس"، از مدیران استدیوهای گیمینگ شرکت Microsoft به طور رسمی اعلام کرد که بازی Crackdown 3 دیگر در ماه نوامبر (ابان) سال 2017 منتشر نخواهد شد و تا بهار سال 2018 تاخیر خورده است. او در اطلاعیه‌ی خود گفته است که این تاخیر، زمان بیشتری را به استدیوهای Reagent Games ، Sumo Digital و Cloudgine می‌دهد تا ایده‌های جاه‌طلبانه خود را در بازی پیاده کنند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

"ما در مورد Crackdown 3 واقعا هیجان زده هستم و می‌دانیم طرفداران بسیار زیادی نیز همین احساس را دارند؛ بخاطر همین تاخیر بازی تصمیم سختی برای ما است. با این حال ما می‌خواهیم اطمینان کسب کنیم که بازی در زمان درست و با کیفیت مناسبی منتشر می‌شود. Crackdown 3 بازی بسیار جاه‌طلبی است و ما می‌خواهیم که مطمئن شویم بخش‌های مختلف آن از بخش داستانی بگیرید تا بخش آنلاین رقابتی و آنلاین تعاملی تجربه‌ای درست را ارائه می‌دهند. تعادل درست بین این سه بخش مهم است و ما قصد داریم زمان باقی مانده تا سال 2018 را برای ایجاد این تعادل صرف کنیم"

این اولین تاخیر بازی Crackdown 3 نیست، این بازی قرار بود ابتدا در سال 2016 منتشر شود اما سپس تا 2017 تاخیر خورد و اکنون نیز تا بهار 2018 تاخیر خورده است.

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما این تاخیر چه تاثیری را بر روی لاین‌آپ زمان عرضه‌ی Xbox One X خواهد گذاشت؟ و البته به عنوان یک طرفدارِ بازی انتظار دارید در مدت زمان باقی‌مانده تا عرضه، بازی در چه بخش‌های بهبود یابد؟

منبع متن: pardisgame