دو شرکت Maximum Games و Torus Games، از عنوان Beast Quest برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی رونمایی کردند. این بازی اکشن ماجراجویی بر اساس یکی از پر فروش‌ترین رمان‌های فانتزی با همین نام ساخته شده، که تاکنون بیش از ۱۲۰ جلد کتاب داشته و موفق به فروش ۱۷ میلیون نسخه‌ای شده […]

عنوان Beast Quest برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد

دو شرکت Maximum Games و Torus Games، از عنوان Beast Quest برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی رونمایی کردند. این بازی اکشن ماجراجویی بر اساس یکی از پر فروش‌ترین رمان‌های فانتزی با همین نام ساخته شده، که تاکنون بیش از ۱۲۰ جلد کتاب داشته و موفق به فروش ۱۷ میلیون نسخه‌ای شده است.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت Maximum Games را مطالعه کنید.

اطلاعات کلی

به یک ماجراجویی اکشن و حماسی رفته تا پادشاهی Avantia را از نابودی نجات دهید. بر جادوی تاریکی که که هیولاهای نجیب این سرزمین را آلوده کرده، پیروز شده و آنان را آزاد کنید. در دنیایی افسانه‌ای مبارزه کرده، بر چالش‌های موجود در مناظر بی‌نظیر این عنوان فائق آمده و در ماموریت‌های فرعی و اصلی بسیار زیاد این عنوان، شرکت نمایید. توانایی‌های جدیدی باز کرده و آنان را بهبود بخشید، تا در مبارزه با دشمنان متفاوت موفق باشید. ساخته شده بر اساس یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های فانتزی، عنوان Beast Quest، برای اولین بار با داستانی غنی و پیشرو، محیط‌‌های پر طراوت و چالش‌های متقاعده کننده، به کنسول‌های خانگی می‌آید.

ویژگی‌های کلیدی

  • سفری حماسی و پرشور – در سفر خود برای آزاد کردن هیولا‌هایی که تحت تاثیر جادوی تاریک جادوگری به نام Malvel قرار گرفته‌اند، از محیط‌های بسیار چشم نواز و زیبای این دنیا لذت ببرید.
  • مبارزاتی مملو از اکشن – با موجودات خطرناک روبرو شده، و با باس‌های غول‌آسا مبارزه کنید. در این مبارزات با حرکات چابک خود ضربات دشمن را جاخالی داده، آن‌ها را دفع نموده و به دشمنان خود حمله کنید.
  • سیستمی عمیق برای ارتقای مهارت‌ها – با استفاده از درخت مهارت، انرژی، قدرت دفاع و حمله خود را ارتقا دهید. شما همچنین می‌توانید با پوشیدن تجهیزات مختلف، ویژگی‌های شخصیت خود را بهبود ببخشید.
  • سرزمینی پر از گنج – با گشت و گذار در کوهستان‌های برفی و جنگل‌های ترسناک، به دنبال اشیا باستانی و گنج‌های گمشده باشید.
  • صدها چالش – در ماموریت‌های فرعی بسیار زیاد این عنوان شرکت کنید.

عنوان Beast Quest در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa