طبق معمول، لری هریب ملقب به میجور نلسون، گسترش برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان با عناوین جدید جالبی را اعلام کرده است. در حال حاضر، عنوان هک‌انداسلش معروف Metal Gear Rising: Revengeance و بازی شبیه‌سازی Screamride، از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل برروی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند. Metal Gear Rising: Revengeance اسپین‌آف سری محبوب […]

دو بازی جدید به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان اضافه شدند

طبق معمول، لری هریب ملقب به میجور نلسون، گسترش برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان با عناوین جدید جالبی را اعلام کرده است.

در حال حاضر، عنوان هک‌انداسلش معروف Metal Gear Rising: Revengeance و بازی شبیه‌سازی Screamride، از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل برروی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند.

Metal Gear Rising: Revengeance اسپین‌آف سری محبوب Metal Gear است که در سال ۲۰۱۳ روانه‌ی بازار شد. توسعه‌ این عنوان بر عهده‌ی پلاتینیوم گیمز و انتشار آن بر عهده‌ی کونامی بوده است. Revengeance چهار سال پس از وقایع Metal Gear Solid 4 را روایت می‌کند و شما را در نقش Raiden قرار می‌دهد و همچنین، بر خلاف بقیه‌ی نسخه‌های این سری که در سبک مخفی‌کاری هستند، یک گیم‌پلی اکشن و بایونتا-مانند را برایتان به ارمغان می‌آورد.

Screamride نیز به وسیله‌ی Frontier Developments ساخته شده و توسط مایکروسافت عرضه گشته است. این عنوان که دنباله‌ی معنوی  RollerCoaster Tycoon به حساب می‌آید، یک شبیه‌ساز ساخت و ساز است و بیش از ۵۰ مرحله‌ی مختلف با سه بخش بازی را در اختیارتان می‌گذارد.

بر اساس روال همیشگی این برنامه، اگر بازی‌ مورد نظرتان را برای ایکس‌باکس ۳۶۰  خریداری کرده باشید، قادر به دریافت رایگان آن‌ها از بخش بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان خود خواهید بود. در غیر این صورت، باید به وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید و آن‌ها را خریداری نمایید.

منبع متن: gamefa