به‌تازگی، حساب رسمی توئیتر ReCore از انتشار اخبار جدید تا چهار روز دیگر خبر داده است. حساب رسمی توئیتر ReCore اعلام نموده که در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) اخبار جدیدی از این عنوان به انتشار می‌رسند و ضمناً، تصویر زیر را به اشتراک گذاشته است: با اینکه هیچ جزئیاتی از این اخبار جدید مشخص نشده، […]

به‌زودی اخبار جدیدی از ReCore منتشر می‌شوند

به‌تازگی، حساب رسمی توئیتر ReCore از انتشار اخبار جدید تا چهار روز دیگر خبر داده است.

حساب رسمی توئیتر ReCore اعلام نموده که در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) اخبار جدیدی از این عنوان به انتشار می‌رسند و ضمناً، تصویر زیر را به اشتراک گذاشته است:

با اینکه هیچ جزئیاتی از این اخبار جدید مشخص نشده، اما با توجه به تصویر بالا، می‌توان حدس زد که سازندگان قصد معرفی پنجمین ربات بازی را دارند که از سال ۲۰۱۶ قول آن را داده‌اند. ReCore با چهار ربات عرضه شد و در بخش ربات­‌هایش، یک جای خالی برای یک ربات تانک وجود داشت و قرار بود که در اوایل سال جاری میلادی، به بازی اضافه شود، اما همچنان خبری از آن نیست.

البته باید توجه داشت که مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر معرفی ReCore: Definitive Edition در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حتی دو سایت USK و PEGI اقدام به ثبت این نسخه کرده بودند؛ پس احتمال این کار نیز بسیار بالاست.

علاوه بر این‌ها، از آن‌جایی که رونمایی از اخبار جدید ReCore تا چهار روز دیگر صورت می‌گیرد و حتی به رویداد گیمزکام هم نمی‌رسد، نمی‌توان انتظار محتویات بزرگ‌تری از مواردی که در بالا ذکر کردیم را داشت.

ReCore هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع متن: gamefa