Destiny 2 بر روی استیم منتشر نخواهد شد + جزییات

به تازگی کاربران استیم متوجه این موضوع شده بودند که آیتمی به نام Silver که در واقع واحدی برای خرید در عنوان Destiny است از طریق این فروشگاه قابل خرید شده است. هرچند هم‌آکنون این آیتم از فروشگاه استیم و بخش دارایی های کاربران حذف شده و تمام افرادی که اقدام به خرید آن کرده‌اند پول خود را پس گرفته‌اند. هنوز مشخص نشده که چرا و چگونه این آیتم به صورت کاملا ناگهانی از فروشگاه استیم سر در آورده است.

 به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot به دنبال این اتفاق مدیر روابط عمومی شرکت Bungie یعنی آقای "دیوید دیگ" در توییتر خود اعلام کرده است که این موضوع کاملا غیرعمدی رخ داده است و هیچ‌ گونه‌ برنامه‌ای برای انجام آن وجود نداشته. او همچنین اشاره‌ای به این موضوع کرد که عنوان Destiny 2 بر روی PC تنها از طریق فروشگاه شرکت Blizzard یعنی Battle.net قابل دانلود خواهد بود. شما می‌توانید متن دقیق توییت‌های ایشان را در زیر مطالعه کنید:

"حضور واحد پول Destiny بر روی استیم کاملا اتفاقی و بر اساس یک اشتباه بوده و پول تمامی خریداران آن توسط شرکت Valve به آنان باز خواهد گشت. راجع به این موضوع عذرخواهی می‌کنیم."

"ما عضو شرکت Blizzard هستیم و هیچ‌گونه نقشه‌ای برای انتشار Destiny 2 بر روی هیچ‌جا جز Battle.net نداریم."

Destiny 2 در تاریخ پانزدهم شهریور برای دو کنسول PS4 و XOne منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه PC این عنوان در تاریخ دوم آبان منتشر خواهد شد و در ششم شهریور نیز کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند نسخه بتای بازی را تجربه کنند.

منبع متن: pardisgame