در کنار نسخه اصلی، نسخه موبایل این بازی نیز عرضه می‌شود تا طرفداران این سری در تمام ساعات شبانه‌روز خود را با این بازی سرگرم کنند. سگا  اعلام کرده است که جدیدترین نسخه Football Manager در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه می‌شود. این بازی چهاردهمین عنوان از سری محبوب و موفق و البته اعتیاد آور Football […]

تاریخ عرضه Football Manager 2018 مشخص شد

در کنار نسخه اصلی، نسخه موبایل این بازی نیز عرضه می‌شود تا طرفداران این سری در تمام ساعات شبانه‌روز خود را با این بازی سرگرم کنند.

سگا  اعلام کرده است که جدیدترین نسخه Football Manager در تاریخ ۱۰ نوامبر عرضه می‌شود. این بازی چهاردهمین عنوان از سری محبوب و موفق و البته اعتیاد آور Football Manager است که باعث می‌شود بازیکنان صد‌ها ساعت به پای این بازی‌ها بنشینند و حس نشتن بر روی نیمکت مربیگری را تجربه کنند.

سگا همچنین اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در خصوص این عنوان و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی، در ماه آینده منتشر می‌شود تا علاقه‌مندان به سری Football Manager از ویژگی‌های جدیدترین نسخه آن مطلع شوند.

البته سگا و اسپرتز اینتراکتیو اعلام کردند که نسخه موبایل این بازی نیز به همراه نسخه اصلی آن عرضه می‌شود تا دوست‌داران این سری در همه شرایط خود را با این بازی سرگرم کنند. همچنین نسخه بتای این بازی قبل از نسخه نهایی عرضه می‌شود و بازیکنان می‌توانند بازی‌های ذخیره شده خود را به نسخه نهایی انتقال دهند.

این بازی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک‌اواس و لینوکس عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa