حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد. حجمی به اندازه عنوان Uncharted 4: A Thief’s End…   تنها یک هفته تا عرضه عنوانی دیگر (یا بهتر بگوییم، بسته‌الحاقی مستقل) از سری Uncharted با نام The Lost Legacy فاصله داریم. اما برای آن دسته از دوستانی که به‌دنبال مشخص شدن میزان حجم بازی برای دانلود آن […]

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد

حجم عنوان Uncharted: The Lost Legacy مشخص شد. حجمی به اندازه عنوان Uncharted 4: A Thief’s End…  

تنها یک هفته تا عرضه عنوانی دیگر (یا بهتر بگوییم، بسته‌الحاقی مستقل) از سری Uncharted با نام The Lost Legacy فاصله داریم. اما برای آن دسته از دوستانی که به‌دنبال مشخص شدن میزان حجم بازی برای دانلود آن بودند، باید عرض کنیم که در این خبر پاسخ سوال خود را خواهید یافت. براساس گزارش وب‌سایت Thisgengaming، حجم دانلودی عنوان Uncharted: The Lost Legacy چندان هم کوچک نیست! در واقع، حجم این عنوان معادل حجم Uncharted 4: A Thief’s End است.

آن دسته از منتقدانی که کد بازی را پیش از عرضه دریافت کردند، اعلام داشتند که حجم کلی این عنوان حدودا ۴۴٫۷ گیگابایت است. دقیقا اندکی کوچک‌تر از حجم ۴۸ گیگابایتی عنوان Uncharted 4: A Thief’s End در زمان عرضه. اگر شما هم جزو کسانی هستید که نسخه دیجیتالی این عنوان را تهیه کرده‌اند، باید بدانید که مدت‌زمان قابل توجهی را باید صرف دریافت آن کنید.

برای آن دسته از دوستانی که نمی‌دانند باید عرض کنیم که ستاره بسته‌الحاقی The Lost Legacy یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های سری Uncharted یعنی کلویی فرازر (Chloe Frazer)، بهمراه مزدور مشهور نیدین راس (Nadine Ross) است – کسی که اولین بار او را در Uncharted 4: A Thief’s End بعنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی مشاهده کردیم. این دو باهم بدنبال شیء باستانی در هند هستند که در این راه باید با گروهی بی‌رحم مقابله کنند. گفته شده که این بسته‌الحاقی ۶ الی ۱۲ ماه پس از وقایع Uncharted 4 اتفاق خواهد افتاد.

عنوان The Lost Legacy مناطق زیبای بسیاری برای گشت و گذار دارد، و تاکنون مدت‌زمان دقیق گیم‌پلی آن مشخص نشده – و احتمالا تا زمان عرضه نیز مشخص نخواهد شد. چیزی که از بابت آن مطئنیم این است که این عنوان قرار است از توان کنسول پلی‌استیشن ۴ به نحو احسنت استفاده نماید، کاری که همیشه استودیوی ناتی‌داگ با عناوینش انجام داده. لازم بذکر است عنوان The Lost Legacy برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز با رزولوشن ۱۴۴۰p به اجرا در خواهد آمد و از تکنولوژی HDR پشتیبانی خواهد کرد.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

منبع متن: gamefa