یکشنبه شب گذشته، در سینما ماندانای تهران، ایسوس و مجموعه ICG میزبان گیمرهای علاقه مند به بازی DOTA II بودند. این دورهمی علاوه بر پخش زنده و همزمان فینال مسابقات جهانی بازی DOTA II ، تیم فنی دفتر ایسوس ایران به توضیحاتی در زمینه محصولات این شرکت پرداختند:

 

PubStomp 2017، شب گیمینگ همراه با اورکلاک گیمرهای ایسوس

 

سعید مسلمی مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات پس از معرفی خود اینگونه ادامه داد:

"ایسوس نخستین برندی در جهان است که خط تولید مخصوص بازی را در شرکت خود جای داده است که هم اکنون بیش از 10 سال از سنROG می گذرد! ما در زمینه تولیدات سخت افزار مخصوص بازی در زمینه کارت گرافیک و نمایشگرهای گیمینگ رده اول را در چند سال متوالی به خود اختصاص داده ایم، ایسوس بزرگترین برند تولید مادربورد است و نگاهی ویژه به گیمینگ دارد. به همین منظور رده ها و دسته بندی های متفاوت و جذابی را برای هر بودجه ای در سبد کالای خود قرار داده ایم! امسال تقریباً دو برابر محصول جدید در دسته تجهیزات مخصوص بازی را برای شما گیمر ها معرفی و تولید کرده ایم و سعی بر این داریم که همه نیاز های شما گیمرها توسط ایسوس به طور کامل برطرف شود...

PubStomp 2017، شب گیمینگ همراه با اورکلاک گیمرهای ایسوس

محصولات مخصوص بازی ما، به طور واقعی به منظور عملکرد بهتر در بازی طراحی و تولید می شود! مثلا در کارت گرافیک های ما، علاوه بر کیفیت بسیار بالای محصول، نرم افزارهای کارامد، ظاهر و امکانات مخصوص بازی در خور شما گیمرها را گنجانیده ایم... مادربوردهای مخصوص بازی ما علاوه بر امکانات سخت افزاری متعدد، نرم افزار ها و ویژگی های کاربردی زیادی صرفاً برای تجربه بهتر از بازی را به رایگان در خود دارند... نمایشگرها، روتر های مخصوص بازی نیز به نیاز شما طراحی و تولید شده اند و به طور حقیقی با یک محصول گیمینگ سرو کار خواهید داشت، نه صرفا رنگ قرمز و مشکی یا رده بالابودن سخت افزاری آنها!"

سپس تیم اورکلاکینگ ایسوس، به صورت زنده با مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO و پردازنده Ryzen R7 1800X ، پروسه اورکلاکینگ حرفه ای با نیتروژن مایع را برای حاضرین انجام داد که نتیجه آن کسب دو رکورد جهانی دیگر توسط این تیم در پردازنده Ryzen R7 1800X بود که موجب شگفتی حاضرین شد.

http://hwbot.org/submission/3624583

http://hwbot.org/submission/3624581

سپس سعید مسلمی با توضیحاتی کامل در مورد پروسه اورکلاکینگ و تاثیرات آن در بازی ها و ویژگی های خاص و کمکی ایسوس در این زمینه حاضرین را به تماشای مسابقه زنده DOTA II دعوت کرد.

منبع متن: pardisgame