به تازگی شرکت Electronic Arts در صفحه توییتر و وبسایت رسمی خود اعلام کرده که چندین بازی و محتوای جدید به سرویس‌های EA/Origin Access اضافه خواهند شد که در میان آن‌ها بازی‌های پرطرفدار Battlefield 1 و Titanfall 2 نیز به چشم می‌خوردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت رسمی EA هم‌اکنون تمامی بسته‌های الحاقی Star Wars: Battlefront به این سیستم اضافه شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک دو عنوان Battlefield 1 و Titanfall 2 نیز به آن اضافه خواهند شد. هم‌چنین بخش امتحانی 4 بازی FIFA 18، Madden NFL 18، NHL 18 و NBA Live 18 نیز یک هفته قبل از عرضه بازی‌ها برای کاربران EA Access در دسترس خواهند بود و 10 ساعت گیم‌پلی آزمایشی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

علاوه بر این‌ در ماه‌های آینده 3 بازی Sima 4 Digital Delux Edition، Oxenfree و Rebel Galaxy به Origin Access اضافه خواهند شد.

هنوز زمان قطعی عرضه این بازی‌ها برروی این سرویس اعلام نشده ولی EA وعده داده که تا پایان تابستان این بازی‌ها توسط EA و Origin Access به صورت رایگان قابل بازی خواهند بود. هزینه عضویت ماهانه این سرویس‌ها 4.99 $ و هزینه عضویت سالانه 29.99 $ است.

نظر شما درباره این حرکت EA چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame