طبق اعلام یوبیسافت Far Cry 5 با بخش Co-Op عرضه می‌شود اما قبل از استفاده از آن خوب است بدانید که فقط یک بازیکن از این اتفاق سود می‌برد و فرد دیگر فقط او را همراهی می‌کند. بنا بر اعلام Gamestar، قسمت پنجم سری بازی‌های Far Cry به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین […]

داستان Far Cry 5 در بخش Co-Op فقط برای بازیکن اصلی پیش می‌رود

طبق اعلام یوبیسافت Far Cry 5 با بخش Co-Op عرضه می‌شود اما قبل از استفاده از آن خوب است بدانید که فقط یک بازیکن از این اتفاق سود می‌برد و فرد دیگر فقط او را همراهی می‌کند.

بنا بر اعلام Gamestar، قسمت پنجم سری بازی‌های Far Cry به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین به دوستانشان کمک کنند و یا از کمک آن‌ها بهره‌مند شوند. این افراد می‌توانند در طول داستان به سایر بازیکنان کمک کنند اما باید بدانند که هیچگونه پاداشی دریافت نخواهند کرد.

در واقع فقط بازیکن اصلی است که می‌تواند در داستان پیش برود در حالی که سایر بازیکنان فقط در نقش یک یار در بازی حاضر می‌شوند و کمک به دیگران در تجربه داستانی خودشان تاثیری نخواهد داشت. یوبیسافت هنوز دلیل این ویژگی بازی را به صورت رسمی بیان نکرده‌است.

در حالی که عناوین قبلی Far Cry به بازیکنان اجازه می‌دادند تا بدون نیاز به اینترنت از مراحل Co-Op بهره‌مند شوند، جدیدترین نسخه این سری این ویژگی را محدود به تجربه آنلاین کرده‌است؛ پس خوب است که قبل از تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از این ویژگی بدانید که کمک به دیگران برای شما هیچ دستاوردی نخواهد داشت و داستان فقط برای بازیکن اصلی پیش خواهد رفت.

پیش از این یوبیسافت اعلام کرده بود که در Far Cry 5 خبری از برج‌های رادیویی و نقشه کوچک کلاسیک نخواهد بود تا تجربه متفاوتی برای بازکنان رقم زده‌شود.

بازی Far Cry 5 در ۲۷ فوریه برای PlayStation 4 ،Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa