شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی امروز یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد سیستم خواهد شد. امروز شرکت سونی یک بروزرسانی جدید به شماره ۴٫۷۱ برای تمامی دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد که آماده دریافت از طریق شبکه پلی‌اسیتشن می‌باشد. این بروزرسانی ۳۴۰٫۶ مگابایت حجم دارد و لیست تغییراتی که این بروزرسانی به […]

بروزرسانی جدید پلی‌استیشن ۴ با هدف بهبود عملکرد نرم‌افزاری آن منتشر شد

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی امروز یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد سیستم خواهد شد.

امروز شرکت سونی یک بروزرسانی جدید به شماره ۴٫۷۱ برای تمامی دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد که آماده دریافت از طریق شبکه پلی‌اسیتشن می‌باشد. این بروزرسانی ۳۴۰٫۶ مگابایت حجم دارد و لیست تغییراتی که این بروزرسانی به همراه دارد، به شرح زیر است:

این بروزرسانی نرم‌افزاری باعث بهبود کیفیت و عملکرد سیستم خواهد شد.

در حال حاضر که بنده در حال تهیه این مطلب هستم، هنوز این بروزرسانی از طریق وب در دسترس نیست و شما می‌توانید آن را از طریق تنظیمات دستگاه پلی‌استیشن ۴ خود دریافت کنید و پس از آن روی کنسول خود به اجرا دربیاورید. اما برای کسانی که می‌خواهند این بروزرسانی را از طریق وب دریافت و نصب کنند باید اعلام کنیم که شما می‌توانید به محض آماده شدن، این بروزرسانی را از این آدرس (اگر در آمریکای شمالی زندگی می‌کنید و یا حساب شما متعلق به این منطقه است) و همچنین از این آدرس (اگر در اروپا زندگی می‌کنید و یا حساب شما متعلق به این منطقه است) دریافت و اجرا کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زمانی که جایی می‌خوانید یک بروزرسانی باعث بهبود عمکلرد سیستم می‌شود، قاعدتاً این موضوع بیان‌گر بهبود در بخش نرم‌افزاری سیستم خواهد شد. این موضوع نشانگر بهبود در اجرا و عملکرد بازی‌ها نمی‌باشد و چنین انتظاری غیر منطقی به نظر می‌رسد.

بروزرسانی قبل که با شماره ۴٫۷۰ شناخته می‌شود نیز باعث تغییرات اندکی در عملکرد سیستم می‌شد. آخرین بروزرسانی بزرگی که سونی برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴ به انتشار رساند، بروزرسانی ۴٫۵۰ بود که به ماه مارس گذشته برمی‌گردد. این بروزرسانی پشتیبانی پلی‌استیشن ۴ از هارد اکسترنال را به همراه داشت و همچنین Boos mode را به پلی‌استیشن ۴ پرو آورد و همچنین باعث چندین و چند تغییر بزرگ دیگر نیز شد.

منبع متن: gamefa