بی‌کله وارد می‌شود؛ از بازی Airhead رونمایی شد.

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Airhead که توسط Octato درحال توسعه می‌باشد، در سال 2021 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.در سفری عجیب و غریب، که نقش اصلی آن را کله ایفا می‌کند و رفیق همیشگی‌اش بدن نیز با او خواهد بود، تجربه‌ای جالب و بانمک در دنیایی Metroidvania داشته باشید.

کله یا بدن؟!

در ابتدای داستان، باید به عنوانِ بدن، شاهد جدایی غم‌انگیز بدن از کله و قلب باشید، که توسط روباتی خبیث صورت می‌گیرد. حال بدن به دنبال نجات دادنِ سر، وارد عمل می‌شود و می‌خواهد با استفاده از امکانات محدودی که دارد، سر را نجات داده و به ارتباط واقعی میان قلب و روباتی که آن را دزدیده پی ببرد! همزمان با ارتقای قدرت‌ها و عملکرد خود، سعی بر نجات کله داشته باشید و با گیم‌پلی زیبا و مکانیزم‌های متفاوت بازی، از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

معماهای بازی بسیار ججالب هستند.

جیکوب هونوره(Jacob Honore) که یکی از تهیه‌کنندگان بازی است درخصوص پروژه‌ی جدید خود گفت:

"از این‌که بخشی از خانواده‌ی Handy Games باشیم بسیار خوشحال هستیم. از اهمیت ساخت بازی و این‌که باید عنوانی درخور برای هواداران منتشر کنیم باخبر هستیم و به Handy Games اعتماد داریم و می‌دانیم که موفق خواهند شد."

در ماجراجویی خود به اعماق مُغاره‌های تاریک بروید. از سازه‌های باستانی و قدیمی دیدن کنید و رازی که پشت این توطئه‌ی کثیف وجود دارد را کشف کنید. برای حل معماهای داخل بازی، هم به کله و هم به بدن نیاز خواهید داشت که باید از هرکدام به شکل جداگانه و هوشمندانه استفاده کنید.

باید در پی قلب دززدیده شده نیز باشید.

رِینهارد داپفِر(Reinhard Döpfer) که از تهیه‌کنندگان Handy Games است نیز صحبت‌هایی درمورد Airhead داشت:

"مطمئنا همکاری و حمایت از Octato برای ما تجربه‌ای جدید و خوب خواهد بود. اتمسفر و فضای بازی، در کنار روابط منحصر بفرد سر و بدن، یک عنوان جالب و عالی را تشکیل خواهند داد."

Airhead از دنیایی 2.5 بعدی بهره خواهد برد که درکنار Metroidvania بودنش، جلوه‌ای زیبا ارائه می‌دهد. همچنین همکاری سر و بدن برای حل مسائل و معماهای بازی، با جلوه‌ها و طراحی هنری Airhead به زیبایی ترکیب شده‌اند و تجربه‌ای ناب برای هواداران به ارمغان خواهند آورد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame