تریلر قبل از عرضه Final Fantasy 7 Remake فوق‌العاده است + ویدئو

به گزارش پردیس‌گیم بعد از اشتیاق طولانی در این سال‌ها و صبری دردناک، بالاخره Final Fantasy 7 Remake یک هفته دیگر منتشر خواهد شد. با شروع شمارش معکوس ساعت برای انتشاری که مدت‌ها منتظرش بودیم، Square Enix تصمیم گرفت اشتیاق ما برای عرضه این بازی را با انتشار آخرین تریلر قبل از عرضه این عنوان که تریلری اساسی و فوق العاده است، بیشتر کند.

تریلر چیزهای زیادی را در مدت چهار دقیقه و نیم، در خود جای داده است: شامل نمایش کات‌سین‌ها، محتویات جدید، مبارزات و نگاهی اجمالی به جزئیات داستان اساسی است، در حالی که کیفیت تصویر و موسیقی همچنان به درخشش در این بین ادامه می‌دهند، البته که در تمام تریلرهایی که تا به حال برای این عنوان منتشر شده نیز وجود داشتند. اگر شما نسخه اصلی Final Fantasy 7 را بازی کرده باشید، به اندازه کافی چیزهایی وجود دارد که در شما نیز هیجان به وجود آورد.

Final Fantasy 7 Remake در تاریخ ۲۲ فروردین، همراه با حجمی نزدیک به صد گیگابایت، فقط برای PS4 عرضه خواهد شد. بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و بر روی PS4 Pro به صورت 4K قابل اجرا است. در همین حین، نمرات و نقدهای بازی در تاریخ ۱۸ فروردین منتشر خواهند شد.

در ادامه می توانید تریلر جدید بازی را مشاهد کنید:

دانلود HD - دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame