نسیمی در برابر طوفان؛ بازی ماجراجویی Windbound معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، این بازی که توسط 5 Lives Studios در حال توسعه‌ است، در تاریخ 7 شهریور 1399 به دست Deep Silver برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. در خلاصه‌ای از بازی آمده است:

"جزایر ممنوعه شما را فرا می‌خواندتا اسرار پشت پرده‌ی آن را کشف کنید. Kara که از دوستان مبارزش جدا افتاده است، خود را تنها و بدون هیچ امکاناتی در یک جزیره‌ی ناشناخته می‌بیند. Kara که نه قایقی دارد و نه اسلحه‌ای، باید با اتکا کردن بر مهارت و اراده‌ی آهنین خود، از جزیره‌ی ناشناخته نجات پیدا کند و اسرار مرموز آن را کشف کند. Kara باید در عین حال که در تلاش برای فرار از جزیره است، استعدادهای مختلفش از قبیل شکار، مبارزه و... را نیز افزایش دهد تا به هدف اصلی‌اش که نجات پیدا کردن است برسد."

مراقب قایق باشید.

به رازهای پشت جزیره پی ببرید.

Windbound که در سبک ماجراجویی و با تِم بقا است، به شما اجازه می‌دهد در جزیره پرسه بزنید و منابع مفید و به درد بخور موجود در محیط اطراف را برای شخصی سازی قایق یا وسایل دیگر استفاده کنید. هر یک از محیط‌های داخل بازی از حیات وحش منحصر بفرد خود بهره می‌برند و با توجه به اقلیم آنجا رشد می‌کنند.

شکار، اکتشاف، مبارزه و...

در این بازی قایق شما نقش کلیدیِ ماجرا را ایفا می‌کند. تا جایی که امکان دارد قایق را بهتر از قبل کنید و آماده‌ی سفری دریایی شوید، بلکه از جزیره‌ی مرموز نجات پیدا کنید. شما می‌توانید تریلر معرفی Windbound را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame