DFC: فروش پلی‌استیشن 5 از ایکس‌باکس سری ایکس بیشتر خواهد بود!

تب داغ جدال‌های کنسولی در تمام فروم‌ها و وبسایت‌های گیمینگ شعله کشیده و طرفداران سونی و مایکروسافت در نبردی بی‌پایان درصدد هستند که از حزب مورد علاقه‌ی خود دفاع کنند! هفته‌ی قبل پس از معرفی رسمی PS5 توسط مارک سرنی، و مشخص شدن قدرت SSD این کنسول، صحبت‌ها و جدال‌های زیادی در میان هواداران دیده می‌شد.

به گزارش پردیس‌گیم، حال DFC یا همان سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری در آمریکا پیش‌بینی کرده است که PS5 قادر به فروش موفق‌تر و بیشتری نسبت به رقیب خود یعنی Xbox Series X خواهد بود. البته این سازمان همچنین اضافه کرده است که کنسول جدید مایکروسافت می‌تواند از فروش PS4 جلو بزند، اما نخواد توانست که PS5 را پشت سر بگذارد.

این سازمان چندی پیش اعلام کرده بود احتمال تاخیر در عرضه‌ی یکی از کنسول‌های نسل نهمی وجود دارد و باید منتظر باشیم تا یکی از آنها را در سال 2021 ببینیم.

البته شرکت مذکور سابقه‌ی درخشانی در پیش‌ بینی‌های مربوط به فروش کنسول‌ها ندارد، همانطور که قبل از عرضه‌ی PS2 گفته بودند که Sony با این‌کار از عرش به فرش خواهد رسید! نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سونی می‌تواند با پلی‌استیشن 5 رکورد فروش پلی‌استیشن 4 را زده و از مایکروسافت پیشی بگیرد؟

منبع متن: pardisgame