به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، طبق اخبار و شایعات چندماه گذشته، بیشتر هواداران منتظر بودند تا با ریبوتی از سری Silent Hil مواجه شوند، تا جایی که یکی از کاربران Tweeter هم اخباری از Konami فاش کرده بود و قوت شایعات را دوچندان می‌کرد. این اخبار پایانی نداشتند و در هفته‌ی گذشته نیز خبر رسید که Sony قصد خرید حق ساخت Silent Hill، Castlevani و Metal Gear را دارد و با همکاری کوجیما، به ساخت عناوین جدیدی از این فرنچایزهای محبوب و مهجورمانده‌ی Konami مشغول خواهد شد.

Konami هم در اوایل از این اخبار و شایعات خوشحال بود و انگار قصد بازی با روح و روان هواداران را داشت! آنها در مصاحبه‌ای با PC GAmesN اعلام کردند که فعلا نمی‌توانند سخنی درمورد Silent Hill بزنند اما با تمام وجود به فیدبک‌ها و انتظارات هواداران جواب خواهند داد و آنها را ناامید نخواهند کرد.

اما شایعات مربوط به خریداری شدن این فرنچایز توسط Sony مسئولان Konami را برانگیخت تا جوابی صریح اما ناامیدکننده به هواداران بدهند. کونامی در اعلامیه‌ای رسمی متذکر شد که گرچه این خبر برای طرفداران ناراحت کننده خواهد بود، اما هیچ ریبوتی از Silent Hill در دست ساخت نیست و فعلا برنامه‌ای باری این عنوان ندارند.

البته هنوز هم نمی‌توان قاطعانه گفت که Konami از خیر Silent Hill گذشته و کاری با این سری محبوب نخواهد داشت. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم منتظر ماندن برای اعلامیه‌ی دیگری از این کمپانی است، بلکه به زنجیره‌ی سکوت خود در ساخت بازی‌های خوب پایان دهد. نظر شما چیست؟ آیا Silent Hill بدون کوجیما می‌تواند به خوبی قبل باشد؟

منبع متن: pardisgame