برچسب "Only on PlayStation" از صفحه God of War در وبسایت رسمی PlayStation حذف شد

شرکت Sony به وضوح در حال آزمایش ایده عرضه عناوین اختصاصی خود بر روی پلتفرم PC در آینده نزدیک است. در حالی که رئیس استودیوهای جهانی PlayStation یعنی هرمن هولست اعلام کرده است که Sony تمامی انحصاری‌های پیشین خود را بر روی PC عرضه نخواهد کرد اما این مسئله باعث نشده که مالک برند PlayStation از عرضه Horizon Zero Dawn بر روی PC در اواخر سال جاری میلادی صرف نظر کند.

حال، به گزارش پردیس گیم و با استناد بر بروزرسانی جدید وبسایت رسمی PlayStation، به نظر می‌رسد که عنوان God of War، قدم بعدی Sony در پیشبرد استراتژی جدید PlayStation است.

با ورود به صفحه God of War در وبسایت رسمی PlayStation آمریکا، خواهید دید که دیگر در این صفحه اثری از برچسب "Only On Playstation" دیده نمی‌شود. در نظر اول ممکن این مسئله اهمیتی  چندانی نداشته باشد اما نکته اینجاست که در وبسایت رسمی PlayStation از برچسب "Only On PlayStation" برای جدا کردن عناوین اختصاصی این پلتفرم از دیگر بازی‌ها استفاده می‌شود.

عناوینی همچون Bloodborne ،Days Gone ،Marvel’s Spider-Man و Dreams هم اکنون بر روی وبسایت رسمی PlayStation با همین برچسب از دیگر بازی‌ها متمایز شده‌اند اما در صفجه Horizon Zero Dawn و عناوینی که سابقا در انحصار PS4 قرار داشتند و عرضه آنها بر روی PC تایید شده مانند Detroit: Become Human و Death Stranding اثری از این برچسب دیده نمی‌شود. عنوان God of War نیز زمانی در صفحه رسمی خود از برچسب "Only On Playstation"بهره‌مند بود.

آیا قدم بزرگ بعدی Sony در پیشبرد استراتژی جدید PlayStation، عرضه عنوان تحسین شده God of War بر روی PC خواهد بود؟ نظر شما چیست؟ 

منبع متن: pardisgame