control

عنوان Control توسط استودئو Remedy Entertainment منتشر شد و ازنظر خیلی‌ها بهترین بازی آنها در سال گذشته بود. این عنوان ترکیبی از همه مضامین مختلف و جذابیت‌های گیم‌پلی بود و همین مورد آن را خیلی خوب نشان می‌داد.. اما استراحتی وجود ندارد، زیرا در حال حاضر این شرکت دست کم بر روی 4 عنوان مختلف جدید کار می‌کند.

توسعه دهنده‌ی این بازی بیانیه‌ی مالی این شرکت را در انتهای سال، به تاریخ 31 دسامبر (10 دی) منتشر کرد و در آنجا مشخص شد که آنها در حال توسعه‌ی چندین پروژه هستند. اولین مرحله، دو مورد توسعه‌ی برای بازی کنترل است که اولین مورد آن در ماه آینده اعلام می‌شود. پروژه سوم یک CrossFire دوم است (که به نظر می‌رسد جدا از شرکت Remedy ساخته شود). سرانجام، آنها یک بازی multiplayer-based با نام کدگذاری Vanguard دارند. در مورد این بازی چیزی بیان نشده است، احتمالا به این دلیل که انتظار نمی‌رود امسال منتشر شود و در موتور Northlight این شرکت در حال توسعه نیست.

متأسفانه، درمورد پروژه جدید Alan Wake که به تازگی شایعاتی در مورد آن شنیده بودیم، هیچ سخنی گفته نشده است. هرچند ممکن است در یکی از قسمت‌های Control به عنوان یک CrossFire ظاهر شود. در هر صورت، Remedy تا جایی که در توان یک شرکت می‌باشد، مشغول است. ما با انتشار اطلاعات بیشتر درباره همه‌ی پروژه‌های آنها، شما را به روز خواهیم کرد. با پردیس‌گیم همراه باشید.

منبع متن: pardisgame