گزارش: اطلاعاتی در رابطه با پورت‌های کنسول Xbox Series X منتشر شدند

در نمایشگاه CES 2020 کمپانی AMD با انتشار یک ویدئو قسمت عقبی کنسول Xbox Series X را نشان داد که متاسفانه بعدا مشخص شد این ویدئو رسمی نبوده و مایکروسافت با انتشار پستی عدم صحت آن را تایید کرد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که اطلاعاتی در رابطه با پورت‌های قسمت پشتی Xbox Series X به اشتراک می‌گذارد.

این گزارش را Thurrott منتشر کرده است، شخصی که پیش‌تر گزارشات درستی در رابطه با سخت‌افزارهای کمپانی مایکروسافت از جمله کنسول Xbox One S All Digital Edition قبل از رونمایی رسمی، به اشتراک گذاشته بود. بنابر اعلام Thurrott او این اطلاعات را مستقیما از طریق ارتباط با برخی اینسایدرهای مایکروسافت به دست آورده و ممکن است تا زمان عرضه، برخی موارد دستخوش تغییر گردند.

بنابر گزارش مذکور، کنسول Xbox Series X دارای 2 پورت بسیار پر سرعت USB-A، یک پورت ethernet، یک پورت HDMI، یک پورت برای صدای آپتیکال و در نهایت رابط برق می‌باشد. ظاهرا، تمامی این پورت‌ها بر روی قسمت پایینی Xbox Series X قرار گرفته‌اند و قسمت بالایی شامل محفظه‌هایی برای ورود هواست.

البته برای دانستن اینکه قسمت عقبی Xbox Series X چه شکلی خواهد داشت، باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی از سونی مایکروسافت باشیم و تا آن زمان بهتر به اینگونه شایعات با بدبینی نگاه کنیم. Xbox Series X در کنار PS5 در تعطیلاتی 2020 به بازار عرضه می‌شوند.

منبع متن: pardisgame