از لگوی رسمی کنسول PS5 رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بامداد امروز و در جریان کنفرانس سونی در رویداد CES 2020 از لگوی کنسول PS5 به صورت رسمی رونمایی شد.

لگوی کنسول نسل نهمی سونی بسیار شبیه به لگوی PS3 و PS4 به نظر می‌رسد. در جریان کنفرانس سونی در CES 2020، رئیس پلی‌استیشن آقای "جیم رایان" برخی از ویژگی‌های کلیدی PS5 را یادآوری کرد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به  صدای 3 بعدی، کنترلر کاملا جدید با هپتیک‌ها(لرزش هوشمند کنترلر، و تریگرهای تطبیقی، حافظه‌ی SSD پر سرعت، Ray Tracing سخت‌افزاری و بلوری Ultra HD(قابلیت اجرای دیسک‌های بلوری Ultra HD) اشاره کرد. بنابر گفته های رایان، این ویژگی‌ها وجه تمایز PS5 نسبت به کنسول‌های قبلی سونی و کنسول‌های رقیب می‌باشند.

  • صدای 3 بعدی: عمق بیشتر صدا در درون بازی
  • تریگرهای تطبیقی/ هپتیک ها: ویژگی‌های که باعث می‌شوند تا کنترلر به بازیکنان، احساس غرق شدن در گیم‌پلی را ارائه دهد.
  • حافظه‌ی SSD پرسرعت: یک حافظه‌ی شخصی سای شده که زمان بارگذاری را سریع‌تر می‌کند.
  • Ray Tracing سخت‌افزاری: تکنولوژی‌ای که جلوه‌های بصری داخل بازی را بهبود می‌بخشد.
  • Ultra HD Bluray: به این معنی که PS5 قادر خواهد بود تا دیسک‌های بلوری Ultra HD را اجرا کند.

رایان در ادامه گفت:"با وجود رشد روز افزون مردمی که به تجربه‌ی بازی‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلف می‌پردازند، اکنون زمانی بسیار هیجان‌انگیز برای صنعت گیم می‌باشد. در تعطیلات امسال، سونی باری دیگر این موقعیت را خواهد داشت تا با کنسول نسل بعدی خود، بر روی دنیای Playstation نوری جدید را بتاباند."

بنابراین، PS5 در تعطیلات 2020 عرضه می‌شود، البته هنوز تاریخ دقیقی در این مورد مشخص نشده است. دیدگاه شما در این مود چیست؟

منبع متن: pardisgame