تصاویر جدید PS5، کیت توسعه و کنترلر آن را از فاصله‌ای نزدیک نشان می‌دهند

طی چند ماه اخیر، تصاویر مختلفی از کیت توسعه یا Dev Kit کنسول PS5 منتشر شده‌اند و با توجه به یکسان بودن خود کیت توسعه در تمامی این عکس‌ها، درست بودن آن‌ها حتمی به نظر می‌رسد. حتی تصاویری از توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان هنگام استفاده از کیت توسعه‌ی PS5 در اینترنت پخش شده‌اند که البته منابع آن‌ها خیلی معتبر نیستند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، به تازگی تصاویری بر روی وبسایت ResetEra به اشتراک گذاشته شده است که یک ظاهرا توسط یک نظافتچی هنگام تمیز کردن کنترلر و کیت توسعه‌ی PS5 گرفته شده است. همراه با این تصاویر پیام زیر نیز نوشته شده است:"مطمئن نیستم که مکان درستی باشد، اما اولین تمیزکاری من برای نمونه‌ی اولیه‌ی PS5. بله، من یک نظافتچی در شرکت ....U هستم. لطفا این تصاویر را به اشتراک نگذارید." با وجود درخواست این شخص، اما تصاویر مذکور در سطح اینترنت پخش شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهده کنید؛ جهت مشاهده با کیفیت اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

با توجه به این تصاویر که از فاصله‌ی نزدیک گرفته شده‌اند، کنترلر PS5 بسیار شبیه به Dualshockers 4 می‌باشد و کیت توسعه نیز همانند گزارشات پیشین، V شکل به نظر می‌رسد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame