نگاهی به نقدها و نمرات بازی Need for Speed Heat؛ بهترین نسخه Need for Speed در چند سال گذشته؟

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب Need for Speed از امروز با نام Heat روانه بازارها شده و از همین رو منتفدین نیز کم‌کم شروع به انتشار نقدها و نمرات خود پیرامون این بازی کرده‌اند.

وظیفه‌ی توسعه‌ی این نسخه از بازی برعهده‌ی استودیو Ghost Games بوده و همانند همیشه شرکت Electronic Arts بازی را منتشر خواهد کرد.

در ادامه با هم برخی از اولین نقدها و نمرات بازی را مرور می‌کنیم.

The Games Machine 85

Need for Speed Heat به نوعی ادای احترام این سری به نسل هشتم بوده و علاوه بر آن به لطف استواری، زیبایی و قابلیت تکرار بالا نشانگر شروعی جدید برای این سری است.

Gamer.nl 80

ترکیب‌شدن اثرات سرعت و نور‌های HDR شگفت‌انگیز بوده و به فضا‌سازیِ بازی کمک بسیاری می‌کند. تنها زمانی که حرکت نمی‌کنید و ساکن بوده شاید چیزهایی نظیر جزئیات کم به چشم بیاید.

IGN 80

Need for Speed Heat بیشتر حس ترکیب‌شدن چندین ایده‌ی و مهوم مختلف را القا می‌کند. استودیو Ghost Games برخی از این ایده‌ها را از بعضی از محبوب‌ترین بازی‌های این فرانچایز 25 ساله وام گرفته و با اینکه Heat نمی‌تواند سروصدای لازم را ایجاد کند اما بدون شک از انتظارات من بسیار بهتر عمل کرده است. بدون شک با بهترین بازی Need for Speed در چند سال اخیر روبرو هستیم.

Hardcore Gamer 80

Need for Speed Heat ده‌ها ساعت گیم‌پلی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده بازگشت دوباره این سری آن هم در آستانه واردشدن به نسل بعد است.

GamesRadar+ 70

به لطف موتور بازی شاهد جلوه‌های بصریِ خوب و هم‌چنین شخصی‌سازی‌های لذت‌بخشی هستیم ولی چنین چیزهایی نمی‌تواندد سبب دیده‌نشدن داستان خسته‌کننده و رانندگی ساده و بدون چالش بازی شوند.

Eurogamer Italy 70

Need for Speed Heat بازگشت دوباره این NFS به اتمسفری است که زمانی این سری را عالی کرده بود. اما کمبودهایی مختلف در برخی بخش‌ها از تبدیل شدن بازی به یک عنوان کامل جلوگیری کرده ولی در کل با محصولی روبرو هستبم که در آخر می‌تواند مخاطبین خود را راضی کند.

Everyeye.it 65

شاید شخصی‌سازی اتوموبیل‌ها، گذراندن ده‌ها ساعت برای تغییر مشخصات ماشین و یا تعقیب و گریز با پلیس‌ها شما را سرگرم کند ولی Heat به جز این‌ها هیچ نماد و نشانه‌ای از یک بازیِ سریِ Need for Speed ندارد.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک: 74

 

 بازی Need for Speed Heat از امروز برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame