نتایج گزارشات مالی EA منتشر شده و به کمک آن‌ها می‌توانیم ایده‌های محکمی درباره آینده این شرکت داشته باشیم. به گزراش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این ناشر قصد دارد تمرکز خود روی عناوین موفق ورزشی و خدمات لایو را دو برابر کرده، همچنین به سراغ ریمسترها و IPهای تازه برود. با در نظر گرفتن گفته‌های EA می‌شود نتیجه گرفت بازی بعدی Battlefield در سال مالی 2022 منتشر می‌شود.

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، بلیک یورگنسن از EA این چنین اظهار نظر کرده؛ «می‌خواهیم نوآوری‌های تازه‌ای که به کمک نسل بعد و قابلیت‌هایی که فراهم می‌کنند در دسترس قرار می‌گیرند هدف بگیریم، بنابراین بازی بعدی Battlefield در سال مالی 2022 عرضه می‌شود.» با این حرف مطمئن می‌شویم که Battlefield 6 عنوانی برای نسل بعد خواهد بود، این اتفاق یعنی تا مدتی باید با نسخه‌ی جدید میدان نبرد خداحافظی کنیم. سال مالی 2022 از 12 فروردین 1400 شروع شده و تا 11 فروردین 1401 ادامه پیدا می‌کند، پس می‌توانیم تقویم‌های خود را برای ساخته‌ی بعدی DICE در این فاصله‌ی زمانی تیک بزنیم.

حالا که همچنان نزدیک 2 سال با Battlefield بعدی فاصله داریم، EA دست از پشتیبانی Battlefield V برنمی‌دارد؛ درواقع، یورگنسن گفته؛ «فرانچایز Battlefield و جامعه‌ی هوادارانی که دارد یکی از تمرکزهای اصلی ماست و در سال مالی 2021 محتویات بیشتر و روش‌هایی جدید برای بازی کردن Battlefield V فراهم خواهیم نمود.» با اینکه به نظر Battlefield V پائین‌تر از سطح انتظارات عمل کرده ولی EA درباره ادامه پشتیبانی خود مصمم است.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالش زیاد است که بازی در طول پائیز 2021 منتشر شود، چرا که به طور کلی عناوین Battlefield اکثراً در همین بازه‌ی زمانی عرضه شده‌اند. بسیاری علاقه دارند که این سری به دوره‌ی مدرن برگشته یا ادامه‌ای بر سری محبوب Bad Company که آخرین نسخه‌ی آن در 2010 منتشر شد باشد. درصورت قرار گیری اخبار بیشتر درمورد محتویات بعدی Battlefield V و همچنین جزئیات بعدی Battlefield 6 آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Battlefield V هم اکنون برای هر سه پلتفرم اصلی در دسترس است.

منبع متن: pardisgame