شرکت Electronic Arts اعلام کرد عنوان APEX Legends توانسته به بیش از 70 میلیون نفر بازیکن دست پیدا کند. APEX Legends یک بازی رایگان شوتر است که موفقیت تجاری عظیمی نسیب EA و Respawn کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، علاوه بر این اعلامیه، در جواب سوالی که از یکی از توسعه دهندگان بازی پرسیده شد، مشخص گردید نسخه‌ی Steam این بازی نیازی به نرم‌افزار Origin نخواهد داشت.

«بازی‌های شما مستقیماً از طریق Steam و بدون نیاز به Origin اجرا خواهند شد».

این خبر خوبی برای PC گیمرها محسوب می‌شود، چرا که بازیکنان انتظار داشتند بازی‌های EA مانند عناوین منتشر شده توسط Ubisoft اجرا شوند. اگر مطلع نیستید، تمام بازی‌های Ubisoft که روی Steam منتشر شده‌اند به صورت پیش‌فرض از UPLAY استفاده می‌کنند (پس اساساً هنگام اجرای این بازی‌ها نیاز به دو لانچر جداگانه دارید). Respawn می‌گوید درمورد APEX Legends چنین چیزی صدق نمی‌کند. با این حساب، طبیعی است که انتظار داشته باشیم کاربران نسخه‌های Steam و Origin بتوانند به راحتی و با قابلیت cross-play به بازی با یکدیگر بپردازند.

در خبری دیگر، EA گزارش سال مالی خود تا تاریخ 30 دسامبر 2019 را به اشتراک گذاشته. طبق این گزارش، بازیکنان ماهیانه‌ی The Sims 4 نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش پیدا کرده‌اند. همچنین، بازیکنان منحصر به فرد FIFA Ultimate Team نیز در قیاس با سال قبل 22 درصد رشد داشته‌اند. درنهایت خالی از لطف نیست که بدانید در سالی که گذشت، شاهد رشد 62 درصدی گیمینگ روی PC بودیم.

منبع متن: pardisgame