بعد از مدت‌ها انتظار و حد و گمان، Nioh 2 بالاخره سال آینده‌ی میلادی منتشر می‌شود...

در کنار اعلام رایگان شدن نسخه‌ی اول Nioh برای کاربران PS Plus در ماه نوامبر، Koei Tecmo و Team Ninja امروز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دوم را نیر اعلام کردند.

به گزراش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این خبر در وبلاگ رسمی PlayStation به اشتراک گذاشته شد و طی آن مشخص گردید Nioh 2 در سیزدهم مارس 2020 (23 اسفند 98) به روی قفسه فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. این عنوان هم در کنار سایر انتشارهای بزرگ ماه‌های ابتدایی سال از جمله  Cyberpunk 2077 ،Final Fantasy VII و DOOM Eternal منتشر می‌شود.

برای کمک به سیراب کردن هواداران تا زمان عرضه، یک بتای آزاد برای Nioh 2 طی هفته‌ی جاری در دسترس قرار می‌گیرد. این بتا قرار است از 10 آبان تا 19 آبان ماه به صورت رایگان از طریق PlayStation Store قابل دانلود باشد. با این دمو بازیکنان می‌توانند در لوکیشن‌های the Interim و Sunomata گشت و گذار کنند. با به اتمام رساندن این بتا به عنوان پاداش، کلاه‌خود the Kamaitachi Helmet را دریافت می‌کنید که می‌توان از آن در بازی اصلی استفاده نمود.

می‌توانید تریلر را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

با توجه به اخبار و ویدئوهای منتشر شده، به نظر می‌آید Nioh 2 عنوانی باشد که بخواهیم انتظار آمدنش را بکشیم. باید صبر کرد و دید Team Ninja برای این دنباله‌ی مورد انتظار چه چیزهایی در آستین دارد.

منبع متن: pardisgame