تماشا کنید: تریلر پایانی بازی Death Stranding منتشر شد

همانطور که از پیش اعلام شده بود، امروز آخرین تریلر یا همان لانچ تریلر بازی مورد انتظار Death Stranding در جریان رویداد Paris Games Week به نمایش درآمد. آقای "هیدئو کوجیما" در کنار دوست همیشگی‌اش "یوجی شینکاوا" که مسئولیت طراحی کارکترها و موجودات Death Stranding را بر عهده دارد بر روی استیج پنل سونی حاضر شد و پس از صحبت‌ کردن درباره‌ی جدیدترین ساخته‌ی خود، لانچ تریلر بازی را به اشتراک گذاشت.

در ابتدای این ویدئو که کوجیما شخصا آن را ادیت کرده است، ما شخصیت Cliff با نقش آفزینی "مدس میکلسن" را می‌بینیم که قصد خارج کردن یک BB(نوزادهای درون محفظه) از یک سازمان را دارد. سپس بخش‌هایی از درگیری پروتاگونیست بازی Sam(با نقش آفرینی نورمن ریدس) با شخصیت منفی بازی Man in the Gold Mask با نقش‌آفرینی "تروی بیکر" را نیز مشاهده می‌کنیم. همچنین، تمامی کارکترهای اصلی بازی در این تریلر به تصویر کشیده شده و در پایان قدرت‌ شخصیت Fraile با نقش‌آفرینی "لیا سایدو" نیز آشنا می‌شویم. 

وقایع Death Stranding چندین سال پس از اتفاقات مصیبت‌بازی که برای شهرهای آمریکا اتفاق افتاده و باعث انزوای آن‌ها شده است، جریان دارد. این به پروتاگونیست بازی Sam بستگی دارد که در سراسر کشور سفر کرده و بین این شهرها دوباره ارتباط ایجاد کند. برای انجام این کار، او یک BB(نوزاد درون محفظه) را همراه خود دارد که به Sam کمک می‌کند تا ماهیت‌های عجیب و غریب و موجودات هیولاگونه‌ی بازی را ببیند.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه‌ی PC نیز اوایل تابستان 2020 منتشر می‌شود. همچنین، نقدها و نمرات جدیدتری ساخته‌ی استودیوی Kojima Productions روز جمعه‌ی همین هفته به اشتراک گذاشته می‌شوند.

دانلود با کیفیت 4K(به زودی) - دانلود با کیفیت 2K(به زودی) - دانلود با کیفیت Full HD

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame