رونمایی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در اوایل امسال برای خیلی از بازیکنان سورپرایز بزرگی بود و از آن زمان خیلی‌ها منتظر این بازی جذاب هستند. قبل از این سازنده بازی Hardsuit Labs و ناشر آن Paradox Interactive تاریخ عرضه را سه ماهه اول 2020 اعلام کرده بودند اما حالا به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سازنده بازی، شاهد تاخیری نسبتاََ طولانی مدت در عرضه هستیم.

bloodlines 2 همچنان برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده است اما دیگر در سه ماهه اول سال آینده منتظر آن نباشید. تیم سازنده هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه و یا حتی بازه زمانی انتشار این عنوان نکرده است اما متذکر شدند که بازی همچنان در سال 2020 در دسترس قرار می‌گیرد. بر اساس صحبت‌های Hardsuit Labs، دلیل اصلی این تاخیر میل به افزایش کیفیت و در مرکز توجه قرار دادن کیفیت در طول ساخت بوده است تا بهترین ادامه ممکن را به طرفداران ارائه دهند و از طرفی مشکلات بازی اول را تکرار نکنند چرا که اگر یادتان باشد بازی اول عجله‌ای عرضه شد و مشکلات زیادی داشت.

سازنده در این مورد توضیح داد:

 "ما سه سال و نیم اخیر را به سختی کار کردیم تا ادامه‌ای با ارزش برای Bloodlines 1 را به شما ارائه دهیم. برای ما، این بدان معنا است که نه تنها یک بازی جاه‌طلبانه عرضه کنیم بلکه این وظیفه را داریم که اشتباهات گذشته خود را دیگر تکرار نکنیم. امروز، ما باید به شما بگوییم که زمان بیشتری برای ساخت این عنوان نیاز داریم. اگرچه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 همچنان در سال 2020 منتشر می‌شود اما تصمیم گرفتیم برای افزایش کیفیت و پولیش، بازی را در سه ماهه اول عرضه نکنیم."

تیم سازنده در ادامه بر روی این نکته تاکید کرد که عجله کردن در مراحل ساخت برای رساندن آن به تاریخ انتشار مشخص شده یک اشتباه بزرگ می‌باشد و با این کار اشتباهات مربوط به بازی اول را تکرار کرده‌ایم:

"یکی از مسئولیت‌های اصلی ما جلوگیری از مشکلاتی است که در رابطه با بازی اول رخ داد. در چند ماه اخیر، متوجه شدیم که تاریخ عرضه مشخص شده باعث بروز مشکلات قبلی می‌شود. ما این کار را دوباره انجام نمیدهیم. در نهایت تمام کسانی که بر روی این پروژه کار می‌کنند، خواهان بهترین Bloodlines 2‍ی هستند که می‌توان ساخت."

همانطور که می‌دانید بسیاری از طرفداران از آخرین تریلر منتشر شده از بازی ناامید شدند و خواهان تاخیر در عرضه بازی بودند تا اصلاحات بیشتری صورت گیرد و به نظر می‌رسد تیم سازنده نیز تصمیم درستی را اتخاذ کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame